• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hulp proefdetail zwarte auto

Leuk om de fanatieke poetsers onder ons te zien discussiëren over deze passie.

Het feit hoe de fillers onder de laag Collinite 845 in de praktijk zijn gebleken, bewijst op zich wel dat een laag Collinite niet per direct de aangebrachte glaze aanzienlijk aantast (zie foto's).

Hoe het met het aanbrengen van meerdere lagen Collinite zit zou ik niet weten, misschien wel handig om minimaal elke 2 3 maand preventief er een laag boven op te doen, om zo lang mogelijk profijt te hebben van de aangebrachte glaze. Of sla ik hier volledig de plank mis?

Voor de latere lezers bij deze wel het resultaat van Collinite 845 in 1 aangebrachte laag nu ik daarvoor de kans heb deze regenachtige dagen.
IMG-20200903-WA0000.jpeg

Leuk om te zien dacht ik zelf ! Nu maar eens kijken voor hoe lang dit aanhoudt.

Edit: Even totaal niet aan het opletten, ik bedoel natuurlijk Collinite 845 ipv. 915.

Groet,

Yoeri
 
Laatst bewerkt: