Welkom op het forum, Yoeri. 
Leuk dat je in de detailing-wereld wilt gaan duiken!
Het begint allemaal met een goed was-arsenaal en de juiste manier van wassen. Je kan immers alle tijd en moeite steken in de auto opknappen, maar als je daarna verkeerd gaat wassen is het zonde van je werk.
Lees dus eerst eens de vele stappenplannen door op het forum en dan krijg je een beter beeld van alles.
Dan weet je ook of je stappen kunt overslaan of niet, welke producten en materialen je nodig hebt, etc.
Wat betreft jouw verhaal;
Aangezien je de lak best wel stevig gaat aanraken tijdens het gebruik van de glaze en wax, zou ik wél gaan kleien. Niet alleen knapt een lak hier vaak wel van op, het maakt vervolgstappen ook een stuk veiliger.
"Marring" is te voorkomen door niet een grove klei te gebruiken, geen overdadige druk te zetten op de klei en lekker gulzig sprayen met glijmiddel.
Lime Prime Lite en Black Hole vind ik persoonlijk vergelijkbaar. Beide rammen de lak vol met oliën en dit zorgt voor die voeding/glans, mits de lak het daadwerkelijk nodig heeft.
Deze twee combineren is niet nodig en ook niet echt mogelijk aangezien beide paint cleaner bevatten en dus de laag eronder aantasten. Smeer je eerst de ene, dan zal de ander dezelfde werking hebben én de eerste overschrijven.
Ik weet niet wat de 'omstandigheden' waren om voor de Natty's Blue te kiezen, maar de 915 is ook een prima keuze.
Wat betreft je lijstje;
- Heb je een machine of ga je de 5,5" pads met de hand gebruiken?
- Ik zou een dikkere washandschoen kiezen, zoals de Incredimitt.
Nogmaals, verdiep jezelf nog even in de (handmatige) stappenplannen. 
[USER=8002]@Marc O[/USER] - De "Lite"-versie bevat geen schurende korrel.
Dit is dus alleen een cleaner-glaze.