• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

[USER=5218]@The Joy Of Detailing[/USER] Fijn dat er mee gedacht wordt, ik zie dat de Dodo Juice Supernatural clay alleen nog in "medium" beschikbaar is. Is er een andere klei dat eigenlijk gewoon zo fijn mogelijk is om zo veel mogelijk marring te beperken ?

Glazen met een lichte korrel, is dat niet een beetje hetzelfde als polijsten? Ik ga in ieder geval de eerste beurt met de hand doen. Is dit verstandig als je dan een product met korrel aanschaft?

En over de DJ Black Widow, ik dacht de Black Hole van PB goed te kunnen gebruiken voor de zwarte glans, waarbij ik dacht begrepen te hebben dat Natty's maar daar over heen een mooi "wetlook" te geven heeft wat ik ook wel graag zou willen zien. Dit los van het feit dat ik alleen maar goeie berichten hoor over de laatste wax.

Groet,

Yoeri