• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hummer H2, foto's weer zichtbaar !

Quincy

Detailing guru
21 mei 2008
1.584
173
44
Doetinchem
Afgelopen vrijdag is mijn zwager in het huwelijksbootje gestapt, dit huwelijksbootje betrof een: Hummer H2 en aan mij de eer om hem een beetje te vertroetelen alvorens ik als chauffeur mocht spelen..

Donderdagochtend mocht ik om 6:00 uur van huis rijden omdat de Hummer om 7:00 uur gebracht werd om hem "bruiloft-klaar" te maken.

Man om man 8-o wat is zo'n auto GROOT ;) Alleen het wassen duurde al ruim 2,5uur !

Ik heb hem gewassen, banden zwart gemaakt, velgen in de Poorboys Wheelsealant gezet en als toetje behandeld met Dodo Juice Red Mist, de binnenkant heb ik helemaal afgenomen met een APC en daarna als het kunststof voorzien van PB Naturel Look :cool:

De matten heb ik gereinigd met de extractor, ze droogden lekker snel door het zonnetje :heart_eyes:

Uiteraard gingen er heel wat doeken voor het drogen doorheen, het was ook opppassen voor de handen met allerlei uitsteeksels voornamelijk van de lampen die bovenop gemonteerd waren.

Verder moet ik zeggen dat het wel meeviel om te wassen, alleen als je écht goed wil doen heb je nog véél langer nodig, de wielkasten en allerlei andere uitsparingen moet je gewoon echt veel tijd voor nemen en die had ik ook weer niet bepaald.
De auto werd om 14:00 uur weer opgehaald omdat hij voor een gala gebruikt moest worden, na dit gala kwam de auto weer terug waarna ik hem heb bijgewerkt met wat Red Mist en de ramen weer vliegvrij gemaakt voor de volgende dag

Dan het rijden: een V8, ruim 320 pk maar ook een gewicht van 3200 kg ! Nog een paar kilo en je hebt een groot rijbewijs nodig ;)

Ik rijd -tig keer liever in mijn eigen auto, dat rijd veel comfortabeler, op de Hummer zitten 26" wielen met banden in de maat 315 breed, 40 hoog en dus een diameter van 26 inch :-b Je kunt je voorstellen dat zoiets sporen in het wegdek gaat zoeken haha

Afijn... ik zal jullie vermaken met een aantal foto's :cool:

De carport bij mijn ouders is redelijk hoog, de Hummer past eronder, dat was wel prettig tijdens het wassen (in de schaduw)

P1010096.jpg


Om overal weer goed bij te kunnen, moest hij wel achteruit, anders konden de deuren niet volledig open

P1010053.jpg

P1010054.jpg


Welk merk zei U ?

P1010058.jpg


Best groot, 26" wielen, een vrachtwagen heeft standaard geloof ik 22,5 inch ter vergelijking :D

P1010060.jpg

P1010061.jpg


De matjes aan het drogen in het zonnetje

P1010063.jpg


Helaas wel veel corrossie, zeker als ze schoon zijn is dat goed te zien

P1010065.jpg

P1010076.jpg



Ook het tankklepje is niet vrij van corrossie

P1010068.jpg


Continue...

P1010071.jpg

P1010072.jpg

P1010081.jpg

P1010082.jpg

P1010083.jpg


Binnenkant van de wagen

P1010085.jpg

P1010086.jpg

P1010093.jpg



Even op het grasveldje tegenover parkeren voor wat foto's

P1010098.jpg

P1010100.jpg

P1010105.jpg



De poetser achter het stuur

P1010119.jpg

P1010122.jpg



En de chauffeur uiteraard ;)

IMG_1288.jpg


Tot slot een paar foto's van op de dag zelf..

P1010127.jpg

P1010129.jpg

P1010132.jpg


Als allerlaatste pic, by night :cool:

P1010123.jpg



Bedankt voor het lezen en bekijken van dit topic :cool:
 
Dat is een hoop plaatwerk om te poetsen, mooi gedaan!
De wagen is wel niet echt mijn smaak :-&
 
Eeeehhhh ik zie heen foto's! Alleen maar photobucket plaatjes met dat je je bandbreedte overschreden hebt. Ik wil foto's zien!
 
Quincy leuk dat je de Hummer waar je het over had afgelopen zaterdag, ook met ons wil delen.
Alleen, ik zie GEEN foto's:weetniet
 
ik vind deze auto net onze franse bulletjes...mooi van lelijkte..hihihi

mooi staaltje werk en ook veel werk!!:)^
 
sign0173.gif
Prachtig geworden zeg! Maar niet echt mijn ding zo'n Hummer. Mijn collega heeft ook zo'n rijdende zeecontainer. Maar mooie glans en leuke detail! Toppie!