• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hydro 7000 maakt raar geluid

quinten

Detailing rookie
18 dec 2011
261
0
Hallo,

Heeft iemand ervaring met een Hydro 7000.
Heb deze gisteren binnen gekregen en ben hem nu aan het proberen,
als ik de sproeifunctie aanzet dan bromt hij net of het motortje vast zit , hij sproeit wel normaal.

Ik gebruik meestal lauw-warm water.
Spray de oppervlakken meestal in met apc, inwerken en opzuigen.
Als er geen vuilgekleurd water en schuim meer word opgezogen is je object schoon, en is alle apc er uit.

Is het handig de turbo borstels er bij de bestellen??? En waarom spray je/jullie niet rechtstreeks de vloeistof in met de spray zuigmond??? En tot slot voldoet de hydro aan jullie verwachtingen???

Groeten Auke

Hallo Auke
Inmiddels diverse malen de Hydro gebruikt en ben er zeer tevreden over.
De eerste keer had ik apc erin gedaan maar toen begon het aan alle kanten te schuimen.(overdosis apc)hihi
Nu gebruik ik alleen water met een klein scheutje Valet Pro Enzyme Odour Eater bij ruikt heerlijk.
Apc 1:10 of 1:5 in een sprayfles en dit werkt perfect.
De turboborstels heb ik zelf niet besteld omdat hij alleen voor water gebruikt wordt.
Je moet zelf even kijken voor welke doeleinden je hem gaat gebruiken.