• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hyundai Lantra bj1990

dannydehert

Detailing chief
24 jul 2009
1.087
95
Temse (België)
IMG_3855.JPG
s nooit echt gewaxed en veel gewassen.
Het resultaat is een verweerde lak die op verschillende plaatsen (vooral het dak) helemaal verweerd is en loslaat.
Deze is natuurlijk de redding voorbij, maar ik kon me dus naar hartenlust uitleven zonder risico's.

Foto's Voor:
IMG_3830.JPG
g]http://users.telenet.be/polishine/Portfolio/Hyundai Lantra bj1990/IMG_3831.JPG[/URL]

Foto's Na (6,5 uur later):
IMG_3831.JPG
g]http://users.telenet.be/polishine/Portfolio/Hyundai Lantra bj1990/IMG_3855.JPG[/URL]

De lak was in zeer slechte staat, maar al bij al zeer tevreden over het resultaat en de producten!
Hoewel Showcar Glaze7 heel mooie resultaten geeft, toch veel moeite om weg te nemen...
Op het busje staat "do not let dry", en op het Nederlandse kaartje dat ervoor geschoven is staat "Laat rustig 10 minuten drogen". Heb beide geprobeerd, maar blijft vervelend goedje om weg te nemen...
Dat was dan men eerste detailing.
Volgen nog: Ford Puma (bj2000), Nissan Sunny (bj1992) en Nissan Micra (bj1999)
Mooie vooruitzichten dus :)
 

Bijlagen

  • IMG_3842.JPG
    IMG_3842.JPG
    356,7 KB · Weergaven: 110
Mooi begin hoor! Ik zou de M7 heel dun aanbrengen en inderdaad niet laten drogen. De engelse handleiding is betrouwbaarder dan de Nederlandse.
 
Tip neem de volgende keer ook je wielkasten en banden mee in je detailen
het oogt net nog iets beter dan:ja


Grtz M
 

Vergelijkbare onderwerpen