• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

IbizaSigno stelt zich voor

IbizaSigno

Detailing guru
26 okt 2010
5.546
115
Hallo,

mijn naam is Nicky (m), ben 24 en ben woonachtig in Winschoten, het oosten van de provincie Groningen. Ook ik ben begonnen met de welbekende emmer-spons-shampoo-merk-X-en-was-van-het-merk-met-het-schildpad-combinatie. Dit tot grote ergernis van mijn tweede auto, een Mazda 323 coupé 1.8 16v. Mijn eerste auto, een Peugeot 106 uit '92, heeft in het jaar dat ik hem heb gehad één keer de wasstraat gezien... :sob: Nadat de Mazda total loss was gereden door de schuld van iemand anders, heb ik een Peugeot 206 1.6 16v aangeschaft. Ook eerst met de bekende combinatie gewassen. Totdat ik erachter kwam dat het ook anders kan! :-" Ik werd geattendeerd op de producten van Meguiars, sindsdien is de collectie uitgebreid en word ik steeds meer 'detail-verslaafd'! Gelukkig maar. Want op mijn metallic zwarte Seat Ibiza, die ik sinds februari heb, zie ik liever geen krassen of swirls.
Ik kijk al een poosje mee op het forum van carclean en heb al eens iets besteld. Mijn complimenten voor de snelle en complete levering! Ik hoop de komende tijd nog véél meer te leren op het gebied van detailen! Ben zeker ook van plan mijn (amateur)collectie nog meer uit te breiden, in ieder geval met een DAP500 en een foamlans voor de Kärcher. Uiteraard de daarbij behorende middelen.

Dat was het wel even voor nu.. Omdat foto's meer zeggen nog even wat foto's van de Ibiza. Wat niet mag ontbreken, een lijstje van mijn collectie.

M.v.g.,

Nicky

De auto;

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

De collectie;
Meguiars All Wheel cleaner
Meguiars Bug&Tar remover
Meguiars Goldclass Shampoo
Meguiars Goldclass wax
Meguiars NXT speed detailer
Meguiars quick clay starter kit
Meguiars Swirl X
Meguiars Quick detailer
Meguiars water magnet
Meguiars mist&wipe
Tyreshine action
Interieurdoekjes 2x
Dasty ontvetter
Sonax no. 3 polish&wax
Sonax microfiber 2x
Microfiber Action 8x
Valma bumperblack
Turtle dashboard/bumper
Turle glasscleaner
Rain-X
Poetsmachine Carpoint
Polijstvacht micro/wol
Mothers brake dust brush
Emmer action wit
Emmer action zwart
Opbergbox 9 ltr.
Opbergbox 50 ltr.
 
Welkom op het forum Nicky!

Heb zelf ook een Ibiza en ben er super tevreden mee. De zwarte kleur is echt een dankbare kleur als je die goed verzorgt.
Als je een keer een DAP wilt testen ben je van harte welkom voor een priveclinic. Heb al een aantal mensen op weg geholpen met een dap. Gebruik hier nu een testpaneel voor om helemaal op los te kunnen gaan. Zonder dat mijn auto slachtoffer word: https://forum.Carclean.com/cc_postst8500/PRO900-maakt-kennis-met-BinandDennis-Extreme-Cooking.aspx
 
Welkom hier en veel plezier met detailen. Je zal er spoedig achter komen dat een 9 en een 50 liter opbergbox te klein zijn ;)

Eneh, die poetsmachine van Carpoint kan echt niet hoor :no
 
Ik ben er al achter dat de opbergboxen te klein zijn.. Als binnenkort ga bestellen bij Carclean.com, dan zal ik daarna gelijk nieuwe opbergboxen gaan kopen. Wat betreft de carpoint poetsmachine, deze wil ik op korte termijn gaan vervangen voor een DAP500 of DAP900. De carpoint poetsmachine was erg goedkoop en ik wilde wel eens machinaal proberen. Net als iedereen ooit begonnen is met de emmer en spons methode zeg maar. ;)