• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Idaniël - Fiesta mk7 stelt zich voor en wat vragen.

Idaniël

Detailing rookie
27 apr 2012
6
0
Goedendag allemaal,

Ik ben Idaniël 24 jaar en ik ben een trotse eigenaar van deze Fiesta mk7 1.25 titanium uit 2010.
3 weken geleden, een custom sportkit van lester erop gezet, moet nu alleen nog een mooie achterbumper op.

gallery_2037_579_795498.webp

gallery_2037_579_80217.webp

Ik ben vrij nieuw op het auto poets gebied, ik laat mijn auto meestal poetsen door een professioneel autobedrijf. Dat gebeurt vaak om de twee a drie maanden soms is een keer.
nu gebruiken ze ook foam. Dat wil ik zelf nu ook gaan aanschaffen, daar ben ik al over uit.

Alleen, het wax en sealant glazen, detailler, kleien, is voor mij geheel nieuw. Welke producten kan ik het best gebruiken voor mijn auto ? En welke raden jullie mij aan?

Ik hoor graag wat tips tegemoet.

Welkom. Ennuh er is voldoende informatie te vinden op het forum. Lees eerst eens de topics door waar Nicknameless een linkje van gegeven heeft. Succes!

Welkom en schitterend Fiësta :love
Sjoerdnijhuis is een plaatsgenoot van je, wellicht middels een PM hem eens benaderen en er een leuke/leerzame dag van maken ? !

@mk-us, dank dat is leuk, hahaha, ik zal hem is morgen een pm zijn kant op doen.
misschien ziet hij dit topic vanavond nog wel.

Welkom hier!
Gaaf zo'n Fiësta waar net wat meer aandacht aan geschonken wordt. Nu zijn dit toch al wel erg mooie auto's als je het mij vraagt, maar dit geeft hem net dat beetje extra uitstraling. Erg gaaf!
Succes hier met het vinden van de informatie waarnaar je zoekende bent, maar ik verwacht dat dit wel goed gaat komen!:cool

Dank voor de warme welkoms reacties.

Ik heb hier nog een lijstje van wat er nog gedaan moet worden en wat er is gedaan.

Ook heb ik me in het handmatig poetsen verdiept en het is me nu duidelijk alleen nog even spullen bestellen.

Voor fotos, van alle veranderingen zie http://forum.fiestaclub.nl/index.php?showtopic=15223&pid=229466&st=0&#entry229466

Raamband fiestaclub Done

Arm leuning Done

DMB Gel carbon look stickers Done

Brodit carkithouder Done

Lester Kit (frontlip, sideskirts ) Done

Achterklep spoiler sport ) Done

Aluminium pedalen Done

Sport antenne Done

Privacy glass

Vinyl decals zijkant deuren

Ford badge voorkant verwijderen

Lenso Reizen white (17 inch)

Verlagen

Dashboard wrapping

Uitlaat RVS Custom

Wielkast, custom luchthappers!

Verlichte versnellings pook

Welkom! Handmatige stappenplan heb ik vanmorgen ge-update met de nieuwste producten en video's.

Vergelijkbare onderwerpen