• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Iemand bekend met Voodoo Ride?

suby555

Detailing addict
21 jul 2009
122
65
49
België
Het bedrijf waar een kennis van mij werkt is invoerder geworden van deze producten.
Iemand hier al ervaring mee?

Heb mij namelijk een setje laten meebrengen.

387802718.jpg


Hoop deze snel eens te testen...
Maar dat wil ik rustig op een van mijn eigen wagens doen en daar heb ik niet direkt tijd voor!

Sinds ik de detail studio heb, ben ik niet meer thuis:-b
 
Heb net ff op hun site zitten kijken, ziet er gaaf uit. Ze hebben een soort detailng spuitbus die je zowel ex als interieur kan gebruiken. Ben erg benieuwd naar jou revieuw:cool:
 
Heb zo niet echt ervaring met reviews maar ik kan hier al schrijven dat de "shoq" (velgen en bandenreiniger) zeker en vast al in mijn collectie gaat blijven!!

Deze vandaag op mijn Vectra getest en ik was echt onder de indruk8-())

Ik gebruik veel de "clean wheels" van Autoglym (zeer krachtig maar ook op zuurbasis) maar deze "shoq" is bijna even krachtig maar niks zuurhoudend!!

Heb wat in de ogen gekregen en dat prikte niet :D

Zelfs op de banden kwam de bruine smurrie er zo afgelopen.

De Vectra is mijn daily en is dan ook niet altijd even goed onderhouden:schaam
Aan de deurklinken zijn dan ook dikwijls veel kleine krasjes.

Daar heb ik de "hexx" (zoals scratchX of paint renovator) eens op getest en ik moet eerlijk zijn... 8-())



Ik stond eerst zeer wantrouwig tegenover deze producten, maar wou ze eens testen omdat die kennis mij dat vroeg. Hij weet dat ik veel met reinigen en detailen van auto's bezig ben.

Maar die 2 producten bevallen al zeer goed.

Ik heb dus geen enkele binding bij de Voodo Ride producten.
Maar tot nu toe ziet er degelijk materiaal uit!
 
Ben ook al lang aan het twijfelen om deze lijn te testen, misschien toch maar eens overwegen om wat aan te schaffen :confused:
 
Haha inderdaad!! Ben benieuwd! Weet niet of dit merk iets al toevoegen voor mij, misschien dat ik dat foamflesje een keer zal uitproberen.