• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Iemand ervaring met deze velgenborstel :

grandscenicman

Detailing guru
30 mrt 2011
3.284
115
Is er iemand die ervaringen heeft met deze velgenborstel(s) (meerdere diktes,lengtes verkrijgbaar )

kwaliteit , resultaten , prijzen , waar te bestellen (liefst Europa) , enz..dank bij voorbaat :-b
images.webp

zou je dat nou wel doen?? lijkt mij echt helemaal niks zoiets op je accuschroefmachien.

Ben bang dat je dan snel iets beschadigd met de ijzeren kern van de borstel.
Ik zag die borstel laatste op een dagaanbieding site voorbij komen. is al wel weer even geleden.

Zoekt en gij zult vinden...

https://forum.Carclean.com/cc_postst12896/Wheel-Brush-Pro--Een-roterende-velgenborstel-voor-een-accuboor.aspx

Het gaat hier NIET om de borstel die onlangs nog kwam voorbijgevlogen op het forum stimpy .

Ik zoek echt wel deze borstel .

@jesso : btw de "kern" is in glasvezel en met een beetje goede wil (en wat electriciteitstape :-b ) ga je er niks mee beschadigen.

Voor mij zijn het "maar" velgen en omdat de mijne deels zwart zijn , staan die toch al vol met (fijne) krasjes . (zal me worst wezen)

Je kan ook gaan polijsten met een handpad en hetzelfde resultaat behalen als met een dap , maar het gaat hier bij mij om dat de borstel dienst doet om de BINNENKANT van de velgen te reinigen ( ff de tol erin en klaar :-b ) . De stukken waar zo'n borstel niet komt doe ik wel manueel .

Eerst was er de EZ en die was goed , dan de wheel woolies en die blijken inneens beter te zijn dan de EZ....

Voor mijn part maken ze de EZ met een glasvezelsteel en gebruik ik deze ......maar die bestaat niet in zo'n versie (spijtig want ik vind dit een gat in de markt)

Het voordeel hiervan is dat het vuil rond word geslingerd in de velg, en niet dat je zelf steeds onder de spetters zit.

hmmm ik denk als je minder waarde hecht aan je velgen dan is het zeker een oplossing voor je velgen schoon te houden.
Dan ligt het er alleen nog aan hou duurzaam de borstel is!!

sj0ertum zei:
Het voordeel hiervan is dat het vuil rond word geslingerd in de velg, en niet dat je zelf steeds onder de spetters zit.
En zo blijf je dan bezig.... :roll

Gewoon lekker ouderwets met beleid en handwerk met de borstel van boven naar beneden werken.