• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Iemand ervaring met "discovery kit" swissvax?

Ja, de rem gaat er ook op, maar ik heb een "short-term" wanted list, en "long-term"...
Die grotere uitgaven staan op de long-term....
Ik wil eerst mn product-range verbeteren, en daarna weer aan de hardware :ja

ivo's zei:
heb nog geen HD.......................................
dus denk ik eerst (ooit) een HD met foamlans, extractor en DAN een ontharder.... :weetniet

De meesten hier hebben het zo gedaan/of zullen het zo doen (incl ikzelf, dankzij de extractor groupbuy) maar anders zou ik toch eerst een ontharder gekocht hebben.
En daarna pas een extractor of misschien zou ik die dan wel helemaal niet gekocht hebben.

Dus Ivo.

eerst HD met Foamlans (proberen?:-b, ik heb Soepergrover al overtuigd, binnenkort ga ik OnsDenis overtuigen en jou misschien ook welrofl )
daarna ontharder, wil ik trouwens ook nog 1 hebben.:-d

voorlopig nog meer even de extractor lenen van mij of McIve (scheelt toch weer €195 die je nog ff kan uitsparen)

Ben het helemaal eens met Supahgroover ;) : klinkt mij logischer in de oren aangezien je al een aardige collectie hebt opgebouwd waar menigeen jaloers op is.
De HD is multifunctioneel inzetbaar ( dus niet alleen voor de auto ), dus dat geeft weer een extra stimulans wellicht voor jou.
Zodoende bouw je een nóg betere basis op:
1) HD
2) Foam >> echt top uitvinding en maakt het geheel een stuk aangenamer
3) Ontharder >> scheelt je in het 'nawerk'
4) Extractor >> Haal je pas echt de rommel mee uit de bekleding ( ook gemakkelijk om thuis gebruiken )

Natuurlijk is een mooie houten pot übergeil om te zien, maar je hebt al wat op dat vlak dus nog niet echt noodzakelijk.

Dan is het wel een dure wax die SN als je nog zoveel moet bijbetalen voor een refill.
Wil zelf de SN ook nog hebben, maar dat zal dan wel een gewone pot worden.
En bv als je alle producten moet stapelen in plastic bakken ofzo, wat ben je dan met zo een mooie houten pot als je die eerst nog ergens onderaan een doos moet uithalen :weetniet

Swissvax vind ik ook leuk, ziet er goed uit en resulaat zal wel netjes zijn denk ik.
Maar of er echt veel verschil zit tussen al die soorten waxen dat ze aanbieden?
Ik heb moeite om zulke dingen te geloven.

Vergelijkbare onderwerpen