• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

iemand ervaring met vossner

Nee, maar is een rotary en aangezien je vraagstellingen tot op heden ( no offence ) lekker laten liggen >>> niet voor beginners ( buiten het merk / type )

ha mk-us , ja ik ga zeker met een dual action beginnen , eerst met mijn boschke en dan een DAPje

maar ik vroeg me af is dit eigenlijk beetje goed stuf of is het rommel zoals vb perel en toestanden .

Nog simpeler: 3,1KG >>> véél te zwaar ( tenzij je een Arnie Zwartenekkertje bent ).
Indien tzt over gaat stappen op een rotary:
- Pro900
- AEG PE150
- Festool Shinex
( in volgorde van prijs )
Jip er is ook een Flex, maar die maakt een naargeestig scherp geluid ( maar verders niks mis mee )

is nog niks voor mij

ik weet nog niet of ik de glaze pb white diamond en de wax 915 met de bosch ga zetten of met de hand .

mijn voorkeur gaat naar met de hand , vind ik veiliger voor de eertste keer , langs de andere kant ik heb de bosch en zal beter zijn voor mijn armen :party

eerst hoop ik op wat beter weer

Het kan beide, naar ieders persoonlijke voorkeur.
Je kan het alle 2 proberen en dan ondervinden wat jij het meest prettig vind werken.
Ik denk dat een glaze, welk vloeibaar is, machinaal goed vertoeven is, en een vaste wax met de hand je het meest gaat bevallen ( maar probeer het beide eens zou ik zeggen )