• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ik ben er ook ;)

Taco36

Detailing rookie
3 feb 2015
2
2
Hoi hoi,

Doordat ik mijn laatste auto heb aangeschaft en deze vol zat, of nu nog ff zit met swirls kwam ik via de website auto-krassen-weg-poetsen.nl bij carclean uit.
Daar een mooie set met spullen aangeschaft en binnenkort als het weer wat beter is aan de slag om mijn auto weer zo goed als nieuw te krijgen.

Ik rij in een zwarte Opel Vectra uit januari 2005.

Er zitten gelukkig geen deuken in de auto, alleen dus wel veel krasjes en swirls.
Ik hoop op dit forum genoeg te leren om een prof cleaner te worden.
Zal voornamlijk hobby werk zijn, maar als ik het goed kan dan mogelijk ook wat mensen de mogelijkheid gaan bieden om iets aan de staat van hun auto te doen.
Eerst maar eens beginnen met mijn eigen auto.

Vraag me alleen nog ff af hoe ik de chrome van me auto moet bewerken, maar daar kom ik hier op het forum waarschijnlijk ook wel achter. Ik heb er zin in.

In het dagelijks leven werk ik als maatschappelijk werker in de woonbegeleiding.

Cheers Taco

Welkom!!
Wat is er met je chroom dan? Witte aanslag enz? Dan komt het waarschijnlijk door bijv. de wasstraat shampoo. Die shampoo is erg sterk( zuurgraad) wat dat zou kunnen aantasten.
wat ik heb gelezen en zelf ook bij mijn eigen auto ga proberen is :

Poorboys World - Professional Polish icm

Monello - Easy Detailing Polishing Hand Pad - White

Er staat hier veel info over op het forum, ook andere alternatieven. Maar hiermee zou je kunnen beginnen voordat je met iets gaat beginnen wat misschien wel te sterk is.
succes!

Hallo Taco, van harte welkom op het forum. Om ook even op je vraag over het chrome in te gaan, er zijn vele middelen die je kan toepassen maar hierbij speelt de staat van het chrome een belangrijke rol.
Een heel makkelijk middel is Poorboy's - Professional Polish. Lees maar zelf waarvoor het allemaal gebruikt kan worden. Ik heb er afgelopen jaar een motor met heel veel chrome mee gedaan.
De eigenaar was heel tevreden en daar gaat het uiteindelijk over.
Groet,
Jan