• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ik ben op zoek naar een startpakketje, suggesties?

Dank je! Dus ik zit aardig in de buurt, dat is geruststellend :) ik zal later vandaag nog wat foto's plaatsen.. Dan hoop ik dat jullie mij kunnen vertellen of ik wel/niet moet polijsten, maar ik gok van wel. Dit is wel veilig voor een groentje zoals ik? Niet dat het na het polijsten erger wordt als ervoor ;)
Kijk een testspot zal moeten uitwijzen welke polijstcombinatie effectief is en hoe hard de lak is dat kan nogal eens verschillen, dat gezegd hebbende hadden de meeste Ford modellen die ik onderhanden heb genomen vrij zachte lak. Als je wil polijsten zou ik starten met bv Monello finale op een witte handpad of wellicht is in dit geval iets als Ddj lime prime wel een optie.
Investeer in goede edgeless doeken van bv Gyeon en wissel regelmatig van doek de lak kan erg gevoelig zijn zeker bij de wat nieuwere modellen.