• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ik krijg met Monello Finale en een Meguiar's G220 de hologrammen niet helemaal weg, iemand tips?

Roterend oranje + Mezzo zou zeker de marring van wol weg moeten krijgen. Nog nooit gebeurd dat het daarmee niet is gelukt.
Tot nu toe was wit + Mezzo (roterend) al ruim voldoende.

Inderdaad wit moet al voldoende zijn, maar omdat het hier wellicht hardnekkig lijkt, zou ik de oranje optie nemen, net even iets meer bite en dan moet het zeker lukken.

Zou je in plaats van een witte pad op een PRO met mezzo dit ook met een DAP en een oranje pad met mezzo kunnen doen ?
Beide stappen lijken me even zwaar of moeten ze er echt roterend uitgehaald worden ?

Arjan,

Ik denk dat het met oranje op de DAP het ook wel lukt maar zullen er meerdere hits uitgevoerd moeten worden.

Maar idd wol met 105 roterend is wel een stevige combi, zeker op een Astra van 2008.

Roterend is zwaarder dan DAP, absoluut. wit roterend doet meer dan oranje op DAP (allebei met Mezzo).Oranje + Mezzo op stand 6 zou de marring zeker voor 90-95% weg moeten kunnen nemen.

ik laat jullie meer weten als ik nogmaals heb kunnen proberen.

Nog een extra vraagje. Is de Dap 900 en de G220 te vergelijken of is hier toch wel een verschil tussen de kracht van deze machines?

DAP900 is een stuk krachtiger dan de G220.