• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Eerste keer geDAPt, niet helemaal tevreden (hologrammen + foto's)

Hologrammen krijg je niet met een DAP ;) Die krijg je alleen met een rotary. Je krijgt marring/swirls met een te grove combo met de DAP.

Ah, oke. Dan is het marring denk ik. Jammer dat het zo lastig te fotograferen is, dat was misschien duidelijker geweest.

Gisteren weer bezig geweest, helaas hebben de tips hier nog niet veel geholpen :(

Rechtervoorpaneel gedaan met Oranje icm. Mezzo, goed uitgewerkt (zeker 4 passes) zodat het product doorzichtig wordt. Daarna zwart met Finale, ook weer goed laten uitwerken, helaas toch weer buffertrails/hologrammen/hoe je het wilt noemen. Moet ik meer druk zetten tijdens het finishen denken jullie? Het kan toch niet liggen aan de isopropanol die ik gebruik voor de wipedown?

Aan de Ipa kan het niet liggen dunkt me, die haalt alleen maar alle olien die evt. dingen zouden "verbergen" weg, dus wat dat betreft krijg je daarmee een eerlijk resultaat, zodat je niet na een aantal wasbeurten voor verrassingen komt te staan.

Met finishen druk ik eigenlijk helemaal niet, die polijst ik op stand 4 en soms afbouwend naar 3.
4 passes vind ik wel wat veel voor Finale, zolang het niet begint te stoffen zou het moeten kunnen, maar ik denk dat 2x horizontaal en 2x verticaal wel voldoende moet zijn.

Hoeveel product gebruik je? Normaal gezien is 3 "erwten" afdoende voor een stuk van 50x50 of 60x60 (ongeveer).

Ik finish op stand 4, maar ik kan 3 nog proberen. Finale begint (bij mij iig) niet te stoffen na 4 passes, dan is het nog steeds olieachtig. En ik gebruik inderdaad 3 erwtjes voor een stuk van ongeveer 50x50.

Ik blijf van mening dat er iets niet juist is aan je techniek en/of de combinatie pad/product. Zonder dit gezien te hebben kan ik daar echter geen definitief oordeel over vellen. Helaas woon je niet echt in de buurt :-p

De pad/productcombi is heel erg standaard, dus ik ben bang dat het inderdaad aan mij ligt :P

Den Haag - Almelo is inderdaad niet echt handig, misschien zitten er nog meer DAPpers in de omgeving Twente?