• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ik stel me even voor

Wheel8

Detailing rookie
16 okt 2014
8
0
Hallo autoliefhebbers,

Ik ben Frank, 28 jaar. Ik heb ongeveer een half jaar geleden een nieuwe auto aangeschaft, een Citroën C4. Natuurlijk was ik hier vanaf het begin heel voorzichtig mee, maar voor het schoonhouden ging ik gewoon door de wasstraat en verder deed ik er niet zoveel mee. Toen ik het er een keer met mijn neef over had, vertelde hij een beetje wat er allemaal wel niet mogelijk is op het gebied van onderhoud. Toen werd ik toch wel nieuwsgierig en leek het me interessant om eens wat dingen uit te proberen. En zo kwam ik op dit forum terecht en ik moet zeggen dat er echt een wereld voor me open gaat. Hoop hier het een en ander te kunnen opsteken.
 
Hoi Frank, van harte welkom op het forum en wees gerust er is veel te leren. Veel plezier.
 
Dank jullie wel! Ja, ik denk dat als je eenmaal de smaak te pakken hebt, dat het bijna soort van verslavend is;)