• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ik stel mij ook even voor.... : Ar74

ar74

Detailing rookie
21 aug 2009
55
0
Hallo allemaal,

Ik ben helemaal nieuw op het gebied van detailing. Ik ben hier op het forum gekomen na een zoektocht op internet om een kras weg te halen (gekeyd) :( . Omdat ik totaal geen ervaring heb (was nu nog met een spons en wasstraat :schaam ) ga ik die kras ook niet zelf doen, mijn nagel kan er in dus wel erg diep al heb ik al hier gelezen dat het wel te doen is.

Ik heb een zilver metallic Mazda 2, de oude uitvoering nog. Helaas heb ik zo even geen foto.....
Ik ben erg onder de indruk van alle hulp en kennis die hier gegeven is al in het forum, heel nuttig, mijn complimenten voor alle posters!!! :-)^
In eerste instantie was ik een beetje overdonderd door de hoeveelheid artikelen die er zijn, wat kies je nu? Ik ben ontzettend veel aan het lezen hier en ga de komende weken een lijstje maken van wat ik aan wil schaffen, en dan kunnen mijn eerste stapjes beginnen op detailing gebied....... Maar eerst nog even worstelen met de inhoud van de eerste bestelling en vooral hoeveel hier de eerste keer aan uit te geven, want dat loopt hard op als je nog niets hebt! 8o
Groetjes,
Ar74

Hahaha, bedankt voor je oproep bart en jeepje en FRfreak voor de reacties! $$)
Ik zit hier me al twee weken in te lezen op het forum en al snel was het mij duidelijk dat dit inderdaad een gezellig en vooral leerzaam forum is!

Groetjes,
Ar74

Welkom Ar, succes met het samen stellen, maar als je hier klaar bent met lezen zul je vast een mooie lijst kunnen opstellen.

Hoi Arjan, ook welkom namen mij.... hoewel we elkaar al hebben gesproken !! Je eerste bestelling is al gedaan :lol

Nu nog iets zoeken om erin te doen !! Denk dat je snel een mooi lijstje zal verzinnen.

Hoi braamr,

Jahaa, dat was ik al vergeten mee te tellen! Ik geloof ook dat je niet echt op moet gaan letten hoeveel je in de loop van de tijd uitgeeft, dan wordt je gillend gek 8-())
Zal al leuke dingen zoals foamen, oh dan ook een hogedrukreiniger aanschaffen, de DA misschien ook??? Borstels voor de velgen is ook wel handig, een extractor is ook wel heel erg handig en , en , en , en .....
Je wordt erg hebberig hiero (althans ik wel). Zal me proberen te beperken tot een minimumpakket en dan eerst eens de basis gaan beginnen, de rest komt dan (?) later wel...

Ik denk dat m'n lijstje over een week of twee klaar is, ik moet nog heel wat lezen hierzo...... Maar de voorpret is ook al leuk!

Bedankt DKBM, en ik zal van de week eens met de camera naar de auto lopen. De foto bij mijn naam komt gewoon van internet. Ik heb wel dezelfde maar dat is m'n niet! Ook moet ik nog even de forumregels opzoeken over het plaatsen van foto's...
Groetjes,

Welkom hier.
En hou het een beetje in de gaten met die uitgaven: het kan inderdaad behoorlijk hard gaan.

Laat dat lijstje hier maar eens zien, als je denkt dat het ver af is.

Bedankt allemaal voor het welkom!
Ik ben lekker op m'n gemakkie aan het lezen, mijn lijstje begint een beetje vorm te krijgen. Tijdens het inlezen kom je weer wat tegen, toch maar dat product eraf en die ander ervoor in de plaats..... Hahaha, een mens moet bezig blijven toch :lol

DKBM zei:
Welkom! Doe eens gek en plaats eens een grotere foto van de auto/

Bij deze dan;
(hij is alleen al een maand niet gewassen en hiervoor altijd met een spons en wasstraat gedaan :schaam )

Mazda21.webp

Mazda2.webp

Groetjes!

Hallo allemaal,
Ik zou nog mijn lijstje afmaken. Die is af en hij staat hier :rules ;

Arjans-stappenplanbestellijst-met-links-naar-producten-howtos-en-reviews

Groetjes,
Arjan