Kuch!
Hier ook maar even wat herinneringen ophalen,
@nicknameless heeft me er mee aangestoken,..
Ooit mijn rijbewijs gekregen op 03-03-2003.
In mei volgde mijn eerste auto.
Alfa Romeo 145 1.4 IE Lusso met 90 pk en een boxermotor uit 1996
Twee jaar met plezier ingereden, totdat er opeens "plop, zei de oliedop" was. Allemaal sludge in het vulgat, en bak rook onder de kap,... bleken twee zuigers + veren bijna door de motorkap heen te zijn gegaan
Naja ingeruild dus.
Hierna een Alfa Romeo 146 1.4 Twin Spark 16v Junior met 105pk uit 1998
(Visje is er later afgehaalt) perfecte auto, standaard iets verlaagd, 15" n junior pakket erop. reed goed, verbruikte geen vreemde vloeistoffen, en had één klein deukje op de linker achterdeur. Half jaar in gereden omdat de brandstofprijzen me te gortig werden. Dit heb ik altijd erg jammer gevonden,...
Toen kwam er een Alfa Romeo 147 1.6 Twin Spark 16V Distinctive Veloce met 120pk uit 2002 (veloce staat voor snel) op LPG-G3 nou ja, van 80.000 naar 220.000 gebracht en weer ingeruild. Zo was ze:
En zo werd ze:
Kan er kort over zijn, heb er gewoon veel te veel geld in deze gegooid,... Nooit weer!
Nou ja, we bleven kilometers rijden en kwam onderstaande op pad.
Een Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16v Distinctive TI (Turismo Internazionale) uit 2006.
Leuk compleet optiepakket zat er op, en enkel een dubbele uitlaat er onder laten zetten en qua pk's van 150 naar 175 gebracht. En af en toe wat kleine dingen Maar dieselen was niet meer nodig en gingen we opeens mee in het eco wereldje,...
En nu alweer bijna twee jaar in onderstaande truttenschutter.
DS DS3 So Chic met een 1.2 3-cilinder en 82 trage pk's uit 2015.
In mei moet ze uiterlijk worden ingeleverd, wat er komt, ik denk het zusje in iets normalere carrosserie.