• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Illusion Wax beschadiging

Dominic

Detailing addict
9 mrt 2011
385
65
41
Beste Car freaks,

Ik heb hier gisteren mijn illusion wax op de grond laten vallen met alle gevolgen van dien ... opzich valt het nog mee maar toch.
Zou het veel kwaad kunnen dat het potje beschadigd is voor de wax zelf ?
Het dekseltje is niet beschadigd (stond er niet op) moest het dekseltje beschadigd zijn zou dit mischien nog te vervangen zijn maar een potje

Iemand raad?

fi03sn2quhv.jpg
 
Je kunt de inhoud overgieten / scheppen naar een ander potje. let wel dat er geen zand/ vuildeeltjes mee gaan.
 
Het bovenste deel voorzichtig wegscheppen/ schrapen en telkens goed proper vegen.......tot je er zeker van bent dat er geen vuil of glas/plastic ( van het potje) meer in kan zitten . Dan alles overscheppen ( leuk is anders ) in een gaaf potje .
 
Bovenste laagje verwijderen zou ik zeggen. Voor de rest lijkt me dat een dergelijke oot geen kwaad kan voor de wax.
 
Idd toplaag dr afschrapen,en dan een mooie boom glas of een mooie crystal kopen Mp crystals online Ect Kijk op Dr Peppers Pure Awesomeness
 
Even mailen naar Auto Finesse of ze een lege pot hebben voor je. Dan Au-Bain-Marie verwarmen en overgieten.
 
Je hoeft niet de hele inhoud vloeibaar te maken, alleen zodat hij loslaat Wax is bij het stollen behoorlijk temperatuurkritisch net als lollies en nougat ;)