• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

In welke volgorde moet ik de nieuwe Monello pads gebruiken?

B B

Detailing addict
30 aug 2011
29
50
54
hallo iedereen een vraagje ik heb de niewe pads binnen van monnelo de groene de zwarte en de oranje .maar wat is nu de volgorde om te beginnen wie kan mij dat zeggen alvast bedankt voor het antwoord.:-het gaat om de niewe dus de professional van monello ok bedankt iedereen als iemand mij kan helpen :-)^

Dibbuz zei:
Lijstje Prof. Pads: indicatie

Geel - Cutting - Monello Inizio Forza/Poorboy's SSR3/Meguiar's M105

Orange - Light Cutting - Monello Mezzo/Poorboy's SSR2-2.5/Meguiar's M105

Green - Heavy Polishing - Monello Mezzo/ Poorboy's SSR2/Meguiar's M205

White - Light Polishing - Monello Finale/ Poorboy's SSR1/Meguiar's M205

Black - Finessing - Monello Finale/Poorboy's SSR1/Meguiar's M205/ GLAZE/ CLEANER-WAX

Red - Finishing - SEALANT/WAX

Waarom indicatie: omdat de lak niet ontploft als je bijvoorbeeld Monello Forza op oranje zou verwerken. Het zijn meer handvaten en experimenteren mag en kan soms lonen.

Soost zei:
Komt dus overeen met dit overzicht.
ok maar ik bedoel eigenlijk de niewe pads de monello professional de mfpg5 de mfpb5 en mfp o5 en dan van zwaar naar licht ok alvast bedankt ik kom er zelf niet uit:-)^

Het is overigens nieuwe en niet niewe. En hoofdletters, punten en komma's in zinnen lezen ook een stukje prettiger en makkelijker ;)

Van de pads die jij bij ons hebt aangeschaft (er zijn er nog meer maar staan niet in dit lijstje).
Aangezien ik kan zien wat je eerder bij ons hebt aangeschaft kan weet ik welke pads je hebt.

-Oranje Light cutting pad (vergelijkbaar met de oranje pad die je al had)

-Groene heavy polishing pad (vergelijkbaar met de witte pad die je al had)

-Black Finishing pad (als er een zwarte in je DAP pakket zat dan is deze daarmee vergelijkbaar anders iets lichter dan de groene pad die je al had).

ok dus ik kan het beste deze stappen maken beginnen als eerste de oranje mfp 05 en dan de groene mfpg 05 en als laatste de zwarte mfpb 5 is de goede volgorde alvast bedankt

Nogmaals, een beetje interpunctie (hoofdletters, punten en komma's) maakt je verhaal wat duidelijker:

Ok,

Dus ik kan het beste deze stappen maken:
Beginnen als eerste de oranje mfp 05, dan de groene mfpg 05 en als laatste de zwarte mfpb 5.