• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Info coating volvo v60 unilak

toesebolle

Detailing addict
18 sep 2013
43
65
Hallo.
Ik heb een volvo v60 t5 r-design gekocht. Kenteken van december 2019. 44000km. Nette auto. Wel links en rechts de gebruikelijke krasjes etc. Het is een uni zwarte lak. Wie heeft ervaring met deze lak. Ik wil er graag de beste/hardste coating op aanbrengen. Op m'n huidige auto heb ik een napoleon coating zitten. Op een vorige al eens de gyon mohs gezet. Maar ondertussen al een aantal jaar het forum etc niet meer zo aan het volgen. Wat is momenteel de beste coating wat ik in deze situatie kan gebruiken?
Alvast bedankt voor de reacties.
 
Ik heb goede ervaring met MOHS op gevoelige lakken. Deze geeft een goede dikte en hardheid.

Maja, ook een coating kan gewoon de nodige swirls en krassen krijgen.
Persoonlijk zou ik uni-zwart lekker in de wax houden, zodat ik defecten kan bijwerken zonder teveel poespas.
 
Hier uni lak zwarte motor in bezit.
staat in de Gyeon Pure Evo als extra bescherming en gebruik af en toe een wax of spray als extra na het wassen.
Ook waterless wash werkt zeer goed i.c.m. de coating.