• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Exterior Detail Volvo V60 T6 R-design

ed-oorklep

Detailing chief
20 sep 2014
47
90
Na een half jaar zoeken heb ik eindelijk een nieuwe auto gevonden. Een V60 T6 R-design uit 2011.

De auto zit nog best goed in de lak, hij lijkt niet heel lang geleden gepolijst te zijn maar er zijn wel nog een paar puntjes die aangepakt moeten worden.
Vanmorgen had ik even tijd over en heb ik dus maar alvast een begin gemaakt.

Er zaten een paar schoonheidsfoutjes in die op te lossen waren;

Deur rechtsachter had iets (andere autodeur?) geraakt;
0AnuD7v.jpg


Sticker resten;
IVATpiY.jpg


Kras;
M0R4OUr.jpg


Dus tijd om er wat aan te doen.
Eerst de auto gewassen en plaatselijk gekleid, kwam zo goed als niks van de auto af.
Daarna met de witte pad en Finale finishing polish een paar keer over de probleem plekken gegaan en toen hadden we dit als resultaat;

Deur;
xDomIg9.jpg


Stickers:
6gHV5KI.jpg


kras;
1gNmWP3.jpg


Ik zeg, groot succes.

Gauw nog een laagje EX-Sealant erop gesmeerd en wat foto's gemaakt voordat het gaat regenen;

KesIkKT.jpg


qFK6zx0.jpg


2tSW817.jpg


sM4iqTP.jpg


AlK410F.jpg


QDEVD59.jpg


Binnenkort de bumpers spuiten en hopelijk ook een polestar spoiler, daarna de hele auto nog een keer polijsten zodat ie perfect is en dan een coating van Gyeon erop.