• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Interieur V40 R-Design

Een schopje van mijn eigen topic. Het leer is nu in een mooie staat. Dan zit ik alleen nog met het alcantara. Een warme en vochtige theedoek (tip uit het Sonax topic) heeft helaas weinig geholpen. Ik wil dus met een cleaner aan de slag.

Via YouTube ben ik de onderstaande filmpjes tegengekomen. Bij Gyeon gebruiken ze de Fabric Cleaner en bij Status Detail de Leather Cleaner. Toevallig ook contact gehad met CC en die raden het onderstaande product aan. Mijn voorkeur ging in eerste instantie ook naar de cleaner die CC adviseert maar toen kwam ik de betreffende filmpjes tegen.

Heeft iemand van jullie ervaring met de producten i.c.m. alcantara?

Cleaner CC:

YouTube Gyeon Fabric Cleaner:

YouTube Leather Cleaner:
 
200.gif
 
Net begonnen met het schoonmaken van de zitting bij de passagiersstoel. Het valt mij op dat de witte Valet Pro doeken na twee rondes nog steeds vies zijn.

Misschien is het vragen naar de bekende weg maar wat is nu wijsheid? Laten drogen en dan nogmaals schoonmaken totdat de doeken niet meer vies worden?