• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ingeschreven bij Clinic van Meguiar's

bmwforlife

Detailing addict
29 jul 2013
24
55
Omdat Carclean dit jaar geen clinic geeft en er weinig animo was op mijn forum heb ik me ingeschreven voor de Meguiar's clinic 5 stappenplan Workshop 1. Ik begrijp dat er nog andere clinics zijn zoals bijv enkele concurrenten van Carclean. Heeft iemand de workshop van Meguiar's gedaan? Het kost niet veel: 15 euro en je krijgt een flesje Gold Class Quick Wax gratis mee. Ben benieuwd.
 
Ik mag het eigenlijk niet zeggen, de theorie zit goed in elkaar, maar het is wel een eenzijdig verhaal in de zin van dat het alleen Meguiar's is. En dat is ergens wel logisch. ;)

Wij proberen écht de clinics deze week in te plannen.
 
De clinic van Meguiar's heb ik vorig jaar bezocht. Was een actie via Autovisie. Clinic bestond hoofdzakelijk uit een presentie van het 5 stappenplan aan de hand van ....jawel Meguiar's producten. Zo als Tim al zegt de theorie klopt helemaal, maar ik vond de clinic bij Carclean beter. Niet alleen theorie, maar ook gewoon zien hoe een en ander in praktijk werkt.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Er zijn een beperkt aantal plekken beschikbaar gekomen in de clinic voor 1 november:
https://www.Carclean.com/clinic.aspx?id=98
 
Dit is voornamelijk een DAP clinic met een stukje handmatig.
 
Hoe kom je er bij dat het een rotary clinic is? Ik lees toch echt voornamelijk DAP clinic met stukje handmatig. Ik zou nog graag een rotaryclinic willen bijwonen. Als die er nog komt...count me in!
 
Het gaat er mij om dat ik een beginnerscursus wil met vooral eerst handmatig met de basisbeginselen, meestal is er dan een workshop II waar machinaal wordt geleerd. Ik haalde de termen DAP en rotary door elkaar. Het ging mij erom dat ik niet een cursus wil dat vooral machinaal is. Dus deze cursus is niets voor mij.