• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Inieminie eerste ervaring met Iron-X

rvarkelen

Detailing addict
3 sep 2010
156
65
Omdat mijn velgen bij de poedercoater liggen zocht ik iets om de nieuwe aanwinst Iron-X op te testen, dat werden dus de ventieldopjes ,^^ Ze zagen er flink verwaarloosd uit:

1z20sxe.webp

Na het opsprayen van Iron-X (die luuuuuucht!) werd de boel al snel paars en heb ik ze afgespoeld met water en een oude MF doek:

2yuivjn.webp

Datzelfde heb ik vervolgens met de ventielen gedaan:

Voor:
2ijl0go.webp

En na:
28vri1i.webp

Ik had niet verwacht dat dit er nog onder vandaan zou komen. Als alles weer compleet is (velgen/boutjes/ventielen/dopjes) gaan we dat maar eens goed onderhouden :-"

Het is eens iets anders dan een velg en het illustreert prachtig hoe goed een product is, ik vind dit een leuke post! :ja

Hey,
is idd leuk om te zien wat dat produkt juist doet,ik wou dit onlangs nog bestellen ,maar enkel die kleinste verpakking was te verkrijgen
en daar doe ik het niet voor.................VEEL TE DUUR DAN.
er komen nog koopdagen denk ik dan:lol
groeten danny

mijn wielmoeren roesten een klein beetje, zal iron-x hiertegen ook de oplossing weten?

Weet je zeker dat het roest is? Dan denk ik dat Iron-X niet veel meer kan uithalen, bij mij was het vooral aangekoekt remmenstof dat erop zat. Je kunt het natuurlijk altijd proberen ;-)

@gsm: 't is toch echt de moeite waard, je hebt er ook niet veel van nodig. Je kunt natuurlijk ook een megaorder plaatsen bij CC en heel lief vragen of ze er een beetje Iron X als :kado bij doen ;-)

Ik heb bij die iron x een oranje sprayer gekregen die gewoon één gerichte straal geeft. Ik ben dus voor mn wielen erg veel product kwijt en ook de werking vind ik zeer tegenvallen tov een goede velgenreiniger.

Doen jullie het ook met zo'n sprayer of met een sprayer die fijn verneveld want dan zal ik wel een verkeerde sprayer erbij gekregen hebben.

Dat wist ik maar dan is de spraykop bij mij dus niet goed. Bij mij blijf ik een gerichte harde straal houden. Ik zal er wel een ander opdraaien.

Schrijf je reactie...