• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Insane J

Insane J

Detailing addict
24 jun 2012
38
52
Halloooooo,

Ik lees al zeker 2 jaar mee en ben ook al een tijd aan het detailen maar toch maar eens besloten mezelf te registreren aangezien dat wel makkelijk is.

Ik ga 7 juli ook naar de carclean clinic dag dus dat word leuk :)

verder rijd ik in een VW passat 3C sedan 1.9 tdi. Zwart dus lekker om te poetsen :-" Echter wel KNEITER harde metallic lak... niet normaal! Met m'n rotary gaat het zelfs heeeeel langzaam, pfffff

gr.

Jur.

Hey BlackPassat...

nee nog niet man. Wat me ook opvalt is dat het tikken lang niet altijd aanwezig is. Kheb aanstaande woensdag een afspraak bij Jos en dan hoop ik via VAGcom de basisinstelling terug te zetten met als mogelijk gevolg dat het tikken weg zou zijn...

Dat probeer ik eerst nog even.

Jij zit dus ook op vwpassat.nl? Hoe heet je daar?

eeey Mark!

Ja ik lees al heeeeeeel lang mee hoor, maarja, nu vlak voor die clinic dag toch maar eens aangemeld.
Had je m'n nummer al? ik pm wel ff... Kunnen we binnenkort eens samen poetsen :D