• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Insecten op Matte lak

Van die voorgesneden ppf zou ik ver wegblijven, de pasvorm is nooit 100%, waar de sensoren zitten bv snijden ze te ver uit omdat het anders nooit zou passen en na verloop van tijd vallen de randen door vuil ophoping heel hard op.
Ik heb ervaring in het wrappen en zou nooit een matte lak wrappen omdat je de lak met zekerheid zal beschadigen bij het verwijderen van de folie.
Met ppf zou je er nog mee wegkomen al zou ik het niet riskeren.
De coating is trouwens gelukt om op u vraag te antwoorden.
Hoe bereidt je zo een wagen voor alvorens de coating aan te brengen. Correcties kan je volgens mij niet uitvoeren. Heb dit nog nooit gedaan maar kreeg onlangs de vraag.
 
Hoe bereidt je zo een wagen voor alvorens de coating aan te brengen. Correcties kan je volgens mij niet uitvoeren. Heb dit nog nooit gedaan maar kreeg onlangs de vraag.
Het plan is dat ik binnenkort een matte Harley ga coaten.

Prewash met bh snow foam.
Daarna wassen met born to be mild.
Misschien reinigen met gyeon tar en iron (ik moet nog van gyeon horen of dat op mat kan) ik laat ze dan alleen inwerken.
Opnieuw wassen met btbm.
Droogdeppen en dan ontvetten met prep.
Coaten met coating voor matte lak.