• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

insignia-boy, nog een propere belg erbij

insignia-boy

Detailing rookie
16 nov 2009
32
0
hallo allemaal,

zoals mij alias het al zegt en gemakkelijk doet denken, rij ik nu met een opel insignia sports tourer

ik ben zowiezo al altijd een beetje een poetsfreek geweest, maar het is toch leuk een site en forum te vinden waar velen actief zijn.

mijn auto is nog maar enkele maanden oud en toch heb ik mijn inschreven bij CCC in valkenberg, voor een poetsdag met Bart en ik

megasuperleukedag of anders gezegd,

méga super leuke dag

ben graag bezig met mijn motor te poetsen of auto, tot een gaatje in de nacht als het moet, dus de buren weten dat is steeds laat bezig kan blijven en soms krijg ik wel eens een opmerking van hen dat is nog door het metaal zal geraken van al dat poetsen of dat ze liever door de wasstraat rijden en veel gemakkelijker is.}:)w

Maarja daar zeg ik weinig op]-0 :-" , ik vind het leuk dus zolang ik het leuk vind doe ik maar verder.

Wat ik hier leuk vind is de keuze aan producten dat iedereen samen met elkaar deel. Ik ben steeds op zoek naar het ééne dat een ander kan vervangen.

Zo dat is het een beetje en zou zeggen tot de volgende, 8-)

Bye, bye

Welkom! Lees even de forumreglementen door ;) Het plaatsen van commerciele links is niet toegestaan.

zoals beloofd een paar foto's van de aankomst van mijn nieuwe auto in de garage, niet zo proper met al dat vuil van het transport op de vrachtwagen

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

foto's van na de ccc dag, een klein kleurverschil van grijs naar zwart

Laatst bewerkt door een moderator:
wat is zwart dan :love :love :love
en het staat garrant voor veel uurtjes detailen..

hoe was de staat van de lak??

geen swirls / hologrammen?

minimaal, zelfs met de Brinkman lamp, die zijn bijna helemaal weggewerkt met de polish van smartwax, smartwax is :-)^ :-)^ :-)^

heb de ganse dag met Smartwax gewerkt, shampoo, kleien, polish, sealen, en twee maal wax ééntje van smartwax en eindigen met concorse wax

hij ziet er in ieder geval weer prima uit..

en smartwax is weinig mis mee idd.

buiten dat het vaak producten zijn van chemical guy's alleen met een ander labeltje, en andere prijzen..

alleen is die discussie hier vaak genoeg gevoerd!

Snitser zei:
Nice ride. Aan de foto's te zien ben je bij Bart geweest. Leuke dag gehad?

Een super kerel, zoals ik al gezegd heb werkt hij het meest met Smartwax, als je je inschrijft voor een detail-dag, heb je een persoonlijk tafeltje met al je produckten die je in verloop van de dag zult gebruiken. Van het wassen tot waxen, produkten die easy on easy off werken, met natuurlijk een heel goed resultaat. Ik moet zeggen dat Bart het behoorlijk druk heeft, dit bewijst dat er toch veel interesse is in detailen. Ik zou zeggen wie eens zin heeft voor een leuke volle dag detailen, schrijf je maar in bij Bart in valkenburg.

heb geen reclame gemaakt hé ?