• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Insignia opc

opel lover

Detailing addict
5 okt 2013
146
60
57
Vandaag mijn Insignia een beetje vertroeteld rofl .
Ik heb er een paar foto's bij :love

2zfjscn.webp

fa7adv.webp

10ye4w7.webp

Ik heb hem eerst gewassen met PB shampoo super slick & wash, daarna ff opgewreven met PB spray en wipe. Toen een laagje collinite 845 erop gezet , handmatig wel te verstaan daar ik beginnend detailer ben hahahaha. De velgen heb ik met PB weal sealant gedaan en de banden met PB bold n bright gel !!!. Met deze gel ben ik ook nog even onder de motorkap aan de slag geweest. Het interieur heb ik behandeld met pb natural look dressing, dit is zo ongeveer mijn wekelijkse detail beurt ;)

Zeker een heel mooi model!
Opc getuned =hoeveel paarden?
Die pb bold& bright gel heb ik ook onder de motorkap gebruikt en ik heb zelfs op het forum gelezen dat je het ook voor trims kan gebruiken dus dat wil ik ook nog eens proberen. Spulletje bevalt mij wel!

Die glimt je weer tegemoet. :cool

Persoonlijk had ik alleen die weinig subtiele stikker van de dealer eraf gehaald

Hoi opel lover,

Die insignia ziet er goed uit, maar heb je al eens andere "show off's!" gelezen?
Daar wordt toch iets meer aandacht gegeven aan het feit dat de auto vies is of defecten heeft welke verholpen worden.
Zou jij dit ook kunnen?:rules

Passat b6 Marko;344440 zei:
Dikke en mooie wagen :-)^ dit is de enige (sl)opelw^^w die ik kan waarderen. Keep up te good work:-)^

He! voor jou hebben ze ook gips he...... ;)

maar ik moet je gelijk geven, een van de mooiste opels momenteel

Wittereus;344465 zei:
Hoi opel lover,

Die insignia ziet er goed uit, maar heb je al eens andere "show off's!" gelezen?
Daar wordt toch iets meer aandacht gegeven aan het feit dat de auto vies is of defecten heeft welke verholpen worden.
Zou jij dit ook kunnen?:rules

Ga ik doen , moet alleen nog een beetje eigen worden op dit forum !! :-d Gr

Ric325i;344430 zei:
Zeker een heel mooi model!
Opc getuned =hoeveel paarden?
Die pb bold& bright gel heb ik ook onder de motorkap gebruikt en ik heb zelfs op het forum gelezen dat je het ook voor trims kan gebruiken dus dat wil ik ook nog eens proberen. Spulletje bevalt mij wel!

Deze genots machine heeft 325 paardjes...... :love