• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Insignia rijder

G.Scholtens

Detailing chief
19 apr 2010
97
75
Goedemiddag mannen / vrouwen,

Eigenlijks al enige jaren member, maar na mijn weten nooit iets gepost. Meer mee lezen en kijken.
Mijn naam is Guus, 38 jaar jong en woonachtig in Friesland samen met mijn vriendin, 3 kinderen en wat beestenboel.

Sinds mijn 18e a 19e begonnen met een Golf 2,3 en daarna nog een bora en daarna eingelijks alleen maar nieuwe lease auto's gereden.
Echter sinds vandaag een nieuwe baan, zonder lease auto en moest er dus weer een eigen auto komen.

Heel lang zitten dubben en zoeken naar de juiste auto met genoeg trekkracht en vermogen voor paardentrailer. Keuze is toen gevallen op de 508sw en Insignia.
Uiteindelijk is het een Insignia Sports Tourer 1.6t met 180Pk. 135000 teller uit 2011 geworden.

Qua uiterlijk moet er echt nog wel wat een gebeuren zowel buiten als binnen.
Voor nu auto wel ontchroomd met plasti dip. Nog geen super resultaat, maar kan er prima mee door.

Auto inmiddels goed gewassen, gekleind (keramic van megairs) en goed in de wax gezet.
Gebruik voornamelijk producten van Rush.
 

Bijlagen

  • Insignia (2).jpg
    Insignia (2).jpg
    261,5 KB · Weergaven: 50
  • Insignia.jpg
    Insignia.jpg
    405,9 KB · Weergaven: 49