• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Interesse in een Flex 3403 Rotary Polisher?

Mocht er genoeg animo en serieuze interesse in de Flex of andere machines zijn, dan zal ik kijken wat ik met de prijzen kan doen voor een groepsaankoop.

Zoals sommige misschien weten, werk ik in een ijzerwaren en gereedschappen groothandel.

Uiteraard hoeft het niet van 1 merk te zijn, ik kan aan alle merken komen behalve aan de G220 ... maar dat spreekt voor zich zelf.
Daar zijn weer andere kanalen voor. ;)

Mocht iemand interesse hebben in een bepaald model, type of wat dan ook, let me know.

Patrick, uw gereedschappen verkoop adviseur :D
 
Hallo Patrick,

Heb zelf nu een festool pollux 180 e maar ik vindt deze voor het mooie tezwaar(wel een hele goeie machine)
daarom heb ik wel intresse in de slag kleinere van festool dat is de festool rap 150.3 met een steunschijf van 125 mm
en als je andere opties heb dan hoor ik die ook graag.

ps ik kan pas na het weekend antwoorden omdat ik zo een weekendje port zeelande gaat

Alvast bedankt,Franklin
 
Ik heb geinformeerd bij de leverancier wat de Flex XC 3401 VRG of de Flex XC 3401 VRG-Set kost.

Normale verkoopprijs Flex XC 3401 VRG: 386,00 bruto ex btw
Normale verkoopprijs Flex XC 3401 VRG-Set: 463,00 bruto ex btw

Ik kan de machines aanbieden voor het volgende bedrag bij minimale afname van 5 stuks:

Flex XC 3401 VRG: 302,62 euro ex btw.
Flex XC 3401 VRG-Set: 362,99 euro ex btw.

Bij de setuitvoering wordt het volgende geleverd:

* Microfiber doek
* Fles polijstwax
* Tas
* Velcro spons wit 160mm diameter

Bij de basisuitvoering zit bovenstaande niet.

Patrick
 
Hmm, vriendelijk aangeboden, maar da's toch nog wel een beetje aan de prijs Patrick... Ik kan ze in de winkel per stuk voor resp 308.94 EUR en 313.94 EUR krijgen.

Laatste prijs is incl. set:

Set bestaat uit:
1 x Lamswollen schijf 150mm, Micro finishing, 100% Lamswol, Wit
1 x Polijstschijf Oranje 150mm, hard, nat en droog, voor grof korrelige polijstpasta's

1 x Polijstschijf Blauw 150mm, Medium, nat en droog, voor medium polijstpasta
1 x Polijstspons Rood 150mm, zeer zacht en heel dicht, voor finish werkzaamheden, verwijderd allerlei polijstsporen, bijzonder geschikt voor donkere lakken

1 x 117mm Steunschijf met klittenband bevestiging


Via een (gecontroleerde) verkoper op MP nog goedkoper (189,95 ex.btw nieuw met garantie en factuur), maar dat zou even gecheckt moeten worden of dat echt okay is...

(Iemand hier die in de buurt van Enschede woont?)
 
@ Sven S8:

Voor die prijs kan ik en wil ik niet leveren. De leverancier staat ook versteld voor hoe weinig die machine te koop wordt aangeboden en hoe ze aan deze partijen machines komen...

Die prijs zit giga ver ónder de inkoopprijs. }:)w


Patrick