nicknameless zei:Een onmisbaar hulpstuk hierbij is de interfacepad of tussenschijf.
Crop heeft idd goede spullen.wesje zei:Ik zeg google op CROP of nonpaint en toets in abralon € 23,52 per 20 stuks, P500, P1000, P2000, P3000 en P4000 te krijgen.
Harold-A1 zei:waarom?
abralon kun je juist gewoon zonder dat ding op de dap gebruiken.
Maar is het überhaupt wel raadzaam om te gaan wetsanden met een DAP, dit i.v.m. de afwerking hiervan...krijg je het geheel dan weer netjes glad en glimmend met een DAP ( bv SSR3, SSR2,SSR1, glaze, wax ) of is hetDibbuz zei:Dat wilt je niet hoor. De puntjes van de plates drukken door de abralondisks dan krijg je van die Piggytales. Dus zondeer tussenschijf NOOIT schuren.
Dibbuz zei:Dat wilt je niet hoor. De puntjes van de plates drukken door de abralondisks dan krijg je van die Piggytales. Dus zondeer tussenschijf NOOIT schuren.
Er zat een tussenschijf tussen. We hebben echt niet die abralon er "kaal" op gezet.poetsertje zei:Nou....dat hebben we zondag wel gewoon gedaan hoor. :roll
Ik heb ook gewoon een tussenschijf, dus geen punt.
Andere merken hebben zich ook bezig gehouden met dit schuurgebeuren, 3M heeft zijn eigen Triziact systeem op de markt gebracht, een ultra fijn schuurvel, dat gebruikt wordt op excentrische schuurmachines. Dit heeft als voordeel dat een schuurvel met korrel 2000 vrijwel overeenkomt met een korrel 4000 bij hand gebruik.
Mirka heeft een soortgelijk systeem dat Abralon heet, nu moet ik zeggen dat beide systemen zeer aan elkaar gewaagd zijn .
Waarbij 3M heeft een zeer minieme voorsprong omdat het een fractie fijner is, het nadeel is dat men gebruik moet maken van een soort tussenschijf (Verschil in Velcro systeem)
Terwijl de Abralon onmiddellijk op een mousse steunschijf is geplaatst met de goede velcro.