Vandaag was het interieur van de Alfa aan de beurt. In de eerste instantie leek het nog mee te vallen maar daar kwam ik wel achter.
Op de voorstoelen zaten wat vlekken van de regen (als je de deur opendoet en er wat van het dak komt lopen) en op de achterbank zat wat vuiligheid. De kofferruimte was er erger aan toe, die was egaal wat bruinig.
Na dit alles nog even alles in de Natural Look gezet en de ramen met Meguiars NXT Generation glass cleaner gedaan.
Auto van buiten gewassen, afgespoeld en ingespoten met een quick detailer om vervolgens te drogen.
Werkwijze:
Ik heb de extractor gebruikt en Meguiars APC+ (1:10)
* Eerst ruim ingespoten met deze apc+ en ff laten inwerken
* Vervolgens eerste pass erover, extractie incl. opzuigen (je zag goed de vuiligheid erdoor gaan)
* 2e pass erover en toen kwam er enkel schoon water/schuim door het mondstuk
Een hele verbetering, nu deze week nog even behandelen tegen vuil/vocht.
Foto's vóór:
Foto's na:
En wat in onderstaand kannetje zit is enkel van de achterbank en voorstoelen:
Op de voorstoelen zaten wat vlekken van de regen (als je de deur opendoet en er wat van het dak komt lopen) en op de achterbank zat wat vuiligheid. De kofferruimte was er erger aan toe, die was egaal wat bruinig.
Na dit alles nog even alles in de Natural Look gezet en de ramen met Meguiars NXT Generation glass cleaner gedaan.
Auto van buiten gewassen, afgespoeld en ingespoten met een quick detailer om vervolgens te drogen.
Werkwijze:
Ik heb de extractor gebruikt en Meguiars APC+ (1:10)
* Eerst ruim ingespoten met deze apc+ en ff laten inwerken
* Vervolgens eerste pass erover, extractie incl. opzuigen (je zag goed de vuiligheid erdoor gaan)
* 2e pass erover en toen kwam er enkel schoon water/schuim door het mondstuk
Een hele verbetering, nu deze week nog even behandelen tegen vuil/vocht.
Foto's vóór:
Foto's na:
En wat in onderstaand kannetje zit is enkel van de achterbank en voorstoelen: