• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Interieur Audi A4 Avant (beige interieur)

Ja dat las ik dat je dat zei maar is het niet voldoende dat ik het zo lang heb laten drogen? Ik had het zaterdag eind van de middag opgespoten en zondag de auto hele dag niet gebruikt. Heeft nu dus bijna 2 dagen staan drogen. Er stond geregeld zon op de auto maar af en toe ook buiig en bewolkt. Kan er moeilijk naast gaan zitten met een bouwlamp :s helemaal geen tijd en zin voor.

In het filmpje dat je aangeeft hebben ze het over 4 tot 72uur, afhankelijk van temperatuur en luchtvochtigheid. Wanneer ik fabric guard op de matten aanbreng leg ik ze in de zon op t balkon om te drogen. Met een uur of wat zijn de matten droog en heb je inderdaad knickaazz op je fabric :-)^

Voldoende warmte is dus vereist, geen idee of dat genoeg was in jou situatie.

Nou, ok..misschien was het dan nog niet droog. Al voelde alles wel droog. We zien het vanavond wel. De auto is wel zwart dus met een beetje zon wordt het meteen al warm in de auto. Al zal er vandaag weinig zon in komen :(