• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

interieur: cleanen en voeden in 1 stap ?

AA-16V

Detailing addict
8 jun 2019
4
60
Hallo. Elke maand ga ik met een vochtige microvezel over het interieur (zetels, deurpanelen, kunststoffen, ...) van onze auto's.
Nu is mijn vraag: bestaat er een product om bij het water te doen zodat in 1 stap gereinigd en 'gevoed' wordt (voor het volledige interieur)?

Of moet ik alle materialen best apart doen? Het zijn onze dagdagelijkse auto's, dus geen show auto's of dergelijke.

Dank je,
Gerrit
 
Poorboys Natural Look maakt vervuiling los en voedt, maar reinigen en voeden tegelijk is een tegenstrijdigheid.
Als er vuil op het oppervlak zit kan je dat niet volledig weghalen door alleen een product op te brengen.
Natuurlijk zal een deel van het vuil in de doek terechtkomen, maar niet veel meer dan de helft.
Dus beter in minimaal twee stappen, reinigen en afnemen, beschermen / voeden.
 
En uiteindelijk is reinigen en voeden van het interieur ook niet echt tijdrovend werk zeker niet wanneer je het een beetje bijhoud.
 
Voeden niet echt, maar opzich als je de doek vochtig maakt met een interieurdetailer nadat je het een keer in meerdere stappen hebt gedaan, kom je al een heel eind.