• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Interieur dressings

Nee geen ervaring mee helaas.

Wel met de bovengenoemde Natural Look en deze vind ik prettig maar nog prettiger vind ik de Waxaddict interior dressing.
 
  • Leuk
Reactions: m@rio
https://www.carclean.com/nl/product/Scholl_Concepts/PURPLE_Interior_Shine_500ml_102842?o=srScholl Purple
Geen lekkere geur maar wel super te verwerken met matte uitstraling.
PB NL look heb ik lange tijd gebruikt en heeft idd een goede geur en is licht te verdunnen zodat ie egaler aan te brengen is. Nadeel is wanneer er regen op de behandelde delen komt kan ie licht vlekken.

Die vlekken lijken me niet prettig. Heeft die van Scholl dat niet? Kun je me vertellen welke geur die van Scholl heeft?
 
Scholl geen lekkere geur mmmm... wou die eigenlijk een keer gaan proberen.
Bij de product info staat "frisse geur"
 
De geur van Scholl Purple heeft idd een licht frisse niet bijzondere geur maar na het aanbrengen is dat weg.
Afijn het gaat om het resultaat en niet de geur toch?
 
  • Leuk
Reactions: Jdb
Vlekken zijn bij dressing vaak een dingetje. Bij aanraking met waterdruppels wil het nog wel eens licht verkleuren of wittig vlekken. Iets wat hier goed tegen helpt is goed reinigen vóór het aanbrengen, dressing aanbrengen en in laten trekken, vervolgens met een schone doek goed afnemen. (Zo breng je eigenlijk bijna elke dressing aan)
 
  • Leuk
Reactions: Jdb
Vlekken zijn bij dressing vaak een dingetje. Bij aanraking met waterdruppels wil het nog wel eens licht verkleuren of wittig vlekken. Iets wat hier goed tegen helpt is goed reinigen vóór het aanbrengen, dressing aanbrengen en in laten trekken, vervolgens met een schone doek goed afnemen. (Zo breng je eigenlijk bijna elke dressing aan)

Ik heb nog de Turtle Wax Perfect Finish Matt staan, die vlekt inderdaad niet, omdat ik vooraf goed reinig en goed afneem.
Maar die is bijna leeg en dacht ach eens wat anders is ook leuk, vandaar de vraag. Denk dat het de scholl gaat worden...
 
Het gaat idd om het resultaat en niet de geur maar een chemische geur die in de auto blijft hangen is ook
niet alles.
Maar als hij nagenoeg weg is na het aan brengen is het geen probleem
dus hoppa maar op de verlanglijst geknald.
 
Ik gebruik PB Natural Look alleen nog voor 'laagwaardig' werk als rubber wintermatten. Voor de dashboard etc. is het mij te vlekgevoelig.
Ik gebruik deze ook vooral voor de minder goed bijgehouden interieurs. Voor een interieur in goede staat volstaat de Waxaddict interieur spray meer dan goed en nog nooit vlekken of andere rare dingen gehad gelukkig.
Ik vind PB NL prima spul hoor maar de geur is nou niet wauw en de werking soms wat te "vettig" en dik...ook persoonlijk uiteraard.