• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Interieur geuren

Ik gebruik de California scents geuren... Zet ze m in m'n BMW onder mijn stoel tegen de ventilatie aan... Geeft een constante subtiele geur... En gebruik appel kaneel... M'n vrouw heet de skittels variant in haar auto... Maar die is zo zoet dat ik spontaan last van m'n m'n tanden krijg ;)

ik vind de acua geur die ambi puur dingen die je bij elk pomp station kan kopen ook goed te doen!

De nieuwe Air re-freshner van Meg's is echt wel goed. Ruikt een paar maanden naar tja, nieuwe auto.

Tot nu toe buiten dit vind ik de hangers van Auto Finesse zowat het beste. Vooral de midnight Oil.

Grtz

Indien je lederen zetels hebt en eventueel graag leder ruikt moet je zeker de Gliptone conditioner eens proberen.

als ik die nieuwe "new car" van megs wil gebruiken in mijn vrachtwagen, dan moet ik zeker eerst zorgen dat me dekbed, gordijnen en andere kleding/stof uit de auto is???

Ik dacht het niet, je zou de wagen op binnencirculatie moeten plaatsen. Busje openduwen, deuren toe en het 15min laten spuiten in het midden van de wagen. Na dit zet je even de deuren open. Ik weet natuurlijk niet hoe die geur gaar doordringen in je slaapplaats...