• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Interieur met stoom schoongemaakt???

Nick376

Detailing chief
Tester of Bling
31 jan 2016
98
90
Gelderland
Goedemiddag iedereen!

Ik heb gister avond een andere e46 gekocht, met vrijwel alles erop en aan, behalve lederen bekleding.
Er zitten stoffen sportstoelen in, hier zitten vlekken in die ik graag eruit wil hebben.

De vorige eigenaar vertelde mij dat deze er al bij zijn aanschaf aanwezig waren, hij heeft de bekleding laten stomen. De vlekken zijn echter nog steeds aanwezig en het ziet er gewoonweg smerig uit.

Is met stoomreinigen van resultaat gelijk aan met een extractor?
Als het resultaat gelijk is dan lijkt mij dat de bekleding niet meer te redden is.

Heeft iemand in de regio Tiel/Geldermalsen tot regio utrecht tijd en zin om mijn bekleding met een extractor te reinigen? uiteraard tegen een vergoeding.

ik zal van het weekend foto's toevoegen mocht dit gewenst zijn.
 
Stomen is handig als de warme nodig is
Een extractor kan de oppervlakte "spoelen"en is daarmee effectiever voor gewoon vuil

Aanbod heb je, succes
 
Plaats anders een paar foto’s. Dan kunnen we meekijken. Dat adviseert wat beter. Een extractor met dit weer betekent wel een tijdje natte stoelen ben ik bang. Weer helpt niet in het droogproces.
 
Bedankt Thomas! Ik heb je een pb'tje gedaan.
Het weer maakt mij nu niet zoveel uit, ik heb meerdere auto's op dit moment en de bmw kan verwarmd binnen staan