• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Interieur reinigen/onderhouden clio V

djovi

Detailing trainee
12 nov 2022
33
30
Beste leden,

Nu ik bezig ben met het exterieur aan te pakken, wil ik ook graag het interieur gaan onderhouden. Ik vind het alleen lastig om te bepalen welke producten in kan gebruiken en welk materiaal alles is van het interieur.

Ik zat aan het volgende te denken :

- Reinigen met P&S interieur reiniger
- Voeden met Fresso dressing

Bij de YouTube filmpjes van vermijl detail zag ik deze producten en wil dit graag gebruiken, omdat dit volgens mij de matte afwerking blijft behouden.

Voor de stoelen wil ik graag ook een product, maar hiervoor weet ik niet welke ik moet gebruiken.
En wat zou voor dit stuur een product kunnen zijn?

Hebben jullie misschien tips of advies hiervoor ?
 

Bijlagen

  • 20221127_114711.jpg
    20221127_114711.jpg
    217,4 KB · Weergaven: 50
Thanks! Gebruiken jullie dan geen interieur reiniger en daarna een dressing ? Maar de gyeon interieur detailer om zowel te reinigen als te voeden ?
 
Mijn auto is uit 2019 en vroeg mij inderdaad al of of een complete reiniging echt nodig is. Dank voor je antwoord.
 
Ik gebruik zelf meestal kenotek interior cleaner, en dan gewoon 1 a 2 sprays op een vochtige mf doek. Een dressing gebruik ik ook maar ongeveer 2x per jaar, dat hoeft zeker niet na elke wasbeurt. Als dressing gebruik ik voortaan meestal de 303, vanwege de mooi matte afwerking. Maar er zijn veel goede dressings.

Voor de stoelen en het stuur kun je ook gewoon die kenotek reiniger gebruiken. Of je moet de stoelen echt willen reinigen, dan zou ik een dedicated fabric cleaner pakken.
 
  • Leuk
Reactions: djovi en RoyR