• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Interior detail - BMW 1-Serie 2008

hhemrica

Detailing addict
4 sep 2020
7
55
Afgelopen week werd ik gebeld door een vriend of ik tijd had om een BMW 1-serie van binnen te reinigen. De auto was van een collega van hem en volgens hem viel de vervuiling van binnen wel een beetje mee.

De BMW werd afgelopen zaterdagochtend gebracht en de vervuiling was toch iets meer dan aan de telefoon gemeld. Auto zat onder de hondenharen en de achterbak zat vol met moddervlekken. Hierbij de foto’s :


WhatsApp Image 2021-01-12 at 09.32.32 (1).jpeg
WhatsApp Image 2021-01-12 at 09.32.32.jpeg

WhatsApp Image 2021-01-12 at 11.20.59.jpeg


De aanpak:

Allereerst begonnen met het verwijderen van alle persoonlijke spullen en alle losse vervuiling die de stofzuiger niet opzuigt.

De auto moest ´s middags om twee uur weer klaar staan , daardoor besloten om de voorstoelen niet te verwijderen.

Vervolgens alles grondig gestofzuigd en alle honden haren verwijderd (iemand nog tips voor een goede pet hair brush?)

Daarna de voorstoelen, achterbank en vloermatten aangepakt met de Karcher SC3 steamer en de Bissel spotclean pro. Als reinig middel Valet Pro advanced interior cleaner 1:10 gebruikt.

Ten slotte het dashboard, deurpanelen, middenconsole etc. gereinigd met Valet PRO APC 1:10 en daarna voorzien van een laagje CarPro perl Coat 1:5.

Before – After foto’s:


WhatsApp Image 2021-01-12 at 08.51.10 (1).jpeg

WhatsApp Image 2021-01-12 at 08.51.10 (2).jpeg

WhatsApp Image 2021-01-12 at 08.51.10 (3).jpeg


WhatsApp Image 2021-01-12 at 09.08.17.jpeg
 
Ter*ng wat een smerige bende. Ik ben echt trots op mezelf als ik zie hoe netjes ikzelf ben:joy: maar dat hebben we hier allemaal als het goed is!

Maar erg netjes opgeknapt hoor! Als nieuw. Mooi werk!
 
  • Leuk
Reactions: hhemrica
Categorie werkbus, al hoort het daar eigenlijk ook niet zo te wezen. Daar wil je toch niet in rijden.

Maar mooi resultaat. Geeft wel voldoening!
 
  • Leuk
Reactions: hhemrica
De tandjes... wat een hok zeg.. Ik wil daar onze honden nog niet eens in laten stappen.

Maar wel eer van je werk dat is wel zeker
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: hhemrica
"viel mee"?!! Wat is dan "erg"? :D

Wat een knap resultaat, mooi werk geleverd (mooi accentje aangebracht ook die M strepen in de vloermatten:yum)
 
  • Leuk
Reactions: hhemrica