• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke lakbescherming voor een rode BMW 1-serie

Het moet in mijn ogen wel een hobby blijven:) sommige mensen kunnen wel een winkel beginnen;) Ik zou het lekker opmaken en dan als het op is, weer eens kijken.

Het begint wel een beetje off topic te raken, maar je kan ook gebruik maken van de monello madness om droogdoeken en een mitt te scoren. Voor de banden kan ik je Gyeon Tire aanraden. Geeft een (in mijn ogen) mooie nieuwe look aan je banden, zonder te glimmen en stiekem blijft hij ook nog best lang zitten. Beste wel eerst even schrobben met velgenreiniger en de mothers tire brush. Doet het ook goed op de rubbers rond je raam, etc. Anders kan je daar AF revive voor kopen. Of misschien Supernatural Glaze van Dodo. Nog niet zoveel van gezien, maar erg benieuwd. Deze laatste twee producten kan je dan ook weer op je harde plastic gebruiken.

Als je dit soort middeltjes nog mist, zou ik zeker eerst daar mijn geld aan uitgeven voordat je gaat kijken naar een andere wax, etc. Daarmee kan je een veel groter verschil maken!

Succes

Mannen, dank voor de toelichting. Ik heb besloten om voorlopig nog even de spullen van Mothers en Poor boys te blijven gebruiken. Een nieuwe droogdoek, washmit en bandenzwart koop ik voor Sinterklaas.

Ik laat nog wel even weten wat het geworden is

Als eigenaar van een donkerrode Ibiza kan ik voor jouw kleur zeker PB Black Hole aanraden! Werkt heel erg goed op donkere kleuren en dus ook op donkerrood! Er bestaan ook speciale waxen voor warme kleuren waar rood dus zeker bijhoort. Zo gebruik ik DJ Orange Crush en Banana Armour als zachte en harde wax combinatie en ik vind het resultaat prachtig. Zo kan je van dat rood een spiegel maken zoals op een zwarte wagen mogelijk is :ja (mits de juiste voorbereiding uiteraard!) :-D

Ik gebruik zelf ook regelmatig producten van Mothers, zo vind ik Showtime een heel goede QD maar die kaneelgeur vond ik persoonlijk niet lekker, geef mij dan maar de heerlijke kersengeur van AF Finale ,^^

Thanks Jeroenn!

Ik heb ondertussen de bestelling binnen gekregen:

Poorboys World - Bold N Bright Gel
Meguiars - Super Thick Microfiber Wash Mitt, kan de oude naar de banden
Dodo Juice - Detailing Bag 'Tooled Up'
Mothers Wax - Microfiber Applicator Pads
Wipersticks

Voorlopig weer even genoeg, met dat koude weer doe ik toch weinig aan de auto.