• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Is dit een goede productcombinatie voor fanatieke beginner?

nicknameless zei:
Het aanbrengen tussen de lagen hoeft geen dag te duren hoor, laat staan een week... Mijns inziens zwaar overdreven...

:roll

Normaal is een uur genoeg, alleen is dit meestal bij warmere temperaturen.
Een week is enkel bedoeld om efficiënt te kunnen werken zodat je niet steeds hoeft te wachten na het aanbrengen van een beschermlaag. Dus een beschermlaag aanbrengen en pas bij de volgende wasbeurt breng je de volgende laag aan. Dus geenszins zwaar overdreven:p , enkel een kwestie van effiënt werken als je de tussen liggende wachttijd niet hebt. Ik beweer ook niet dat het moet maar dat het kan.
 
Ik rijd voor het detailen van de auto en het monteren van de winter banden speciaal van omg Rotterdam naar omg Brussel (daar liggen de winterbanden in de garage) dus zal wel beetje extra tijd incalculeren om zo alles in 1 keer te kunnen doen :)^
 
Ik zie het al voor bij de auto van een klant.

Ik: "Sorry meneer, een full detail duurt 3 weken"
Klant: "Waarom zo lang?"
Ik: "Ik moet een week wachten met het aanbrengen van de volgende waxlaag"

:roll

Dus om effiënt te werken, heb je wel een week tijd (over) om een volgende beschermlaag aan te brengen, maar geen uurtje?
Ik hoef geen uur te wachten (= niets doen in jouw ogen), heb genoeg andere dingen te doen in die tijd.
 
Ieder werkt op zijn eigen manier :)^
De logica snap ik wel idd, alleen gaat die voor mij niet op in dit geval, neemt niet weg dat het een goed voorstel is ,^^ :)^
 
Heb vandaag mijn auto behandeld, en wilde jullie nog even bedanken voor al jullie advies!
Was helaas mijn camera vergeten :-" Maar het verschil is echt enorm, stond vanavond te tanken en d8 echt dat het een andere lak kleur is :D :)^
Diepte van de lak en de glans is echt niet te vergelijken!!!