hallo, ook welkom van mij,
ook ik ben een beginnend detailer en heb al uuuren gelezen op verschillende forums.idd ik zag ook de bomen niet meer in het bos en heb gewoon gemaild naar cc.voor info.ik heb oa. een lamswollen washmit,kleiset van mothers,synwax van mothers(ja ik weet het ,veel van ons moeder)karpet cleaner,rubber restorer of zoiets van moth...,kan ook voor de banden gebruikt worden ,niet alleen in de auto dus.de grote ez-brush, shampoo van... moth....s .en heb mij al uren gestort op mijn huidige auto die al verkocht is maar ja ,hierop kan ik nog altijd oefenen hé.
de reden voor de aankoop van mothers was omdat je mer produkt kreeg voor dezelfde prijs als van meguiars en de kwaliteit zou even goed zijn ,zoniet beter zelfs!
vooral die wax is keibangelijk en die gebruik ik zelfs op de ramen ,is weer een produktje minder!!
welke produkten heb jij uiteindelijk aangeschaft?
ik kwam bij mij voor het ,, startpakket,, op 190 euro verzending in(antwerpen).
ik moet zeggen ,die klei is bangelijk en vermits ik een nieuwe auto verwacht ,kan ik met het 1 en ander nog wachten.(voeding voor de lak en andere spullen die bij nieuwe auto s niet direct nodig zijn)
groeten danny alias grandscenicman