• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Is dit een goede starterskit?

nick91

Detailing addict
6 aug 2014
131
60
32
Mede detailers,

na al een tijdje fanatiek bezig te zijn mijn auto te poetsen wil ik deze zomer eindelijk gaan beginnen met polijsten.
Echter om er zeker van te zijn dat ik het gespaarde geld nuttig zal besteden wil ik graag advies of het volgende winkelwagentje een goed pakket is.
Alle op- en aanmerkingen zijn welkom, denk er liever 2 keer voor ik het bestel.

screenshot%20polijsten.png


Mijn auto is een metallic zwarte Seat Ibiza uit 2013, maar ben sinds kort ook verantwoordelijk gesteld voor de auto's van mijn ouders:
- Nissan Qashqai 2015 Wit parelmoer
- Nissan Juke 2015 Zwart metallic

Graag hoor ik of dit wat is of dat er nog wat aanpassingen gedaan moeten worden.
 
Ik zal de mf finishing pads lekker laten vallen en gewoon met foam finishen... Voor meer cut doet een mf pad het goed...maar om mee te finishen vind ik het zwaar ruk.

en als je mf cutting pads gaat gebruiken adviseer ik een andere compound... S3 of m105 kan je hier beter voor gebruiken.
 
SanderBakker : overige spullen zijn al ruimschoots aanwezig. Dit is puur een pakket om met polijsten te gaan beginnen.

@Zluytr: bedankt voor de tip, de S3 is van Scholl en M105 is van Meguiar's toch?