• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Is dit een goede tapijtreiniger?

Jup! Als ex- medewerker durf ik wel te zegen dat die prima werkt!

3 weken terug nog gehuurd voor m'n ouders.

let wel op dat het kleine mondstuk 6€ extra is per dag huren,...
Neem er ook even een fles tapijtreiniger bij, prima spul wat goed reinigt. 8€ geloof ik
als extra tip, vul het schooneatervak met het witte uitneembare emmertje,... Zo kan heel de boelnooit overstromen.

Mocht je hem langer willen huren,... Na 2,5 dag zit je al aan een weekprijs.

let wel op dat er nog btw en 10% schade/afkoop overheen komt.
Ook valt het huurbedrag in de borg. Totaal ben je voor een dag 76 à 100€ kwijt. Lever je hem terug in, krijg je het resterende van je betaalde borg retour gestort op je bank, dit duurt ong. 2,5 dagen.

Bedankt voor de snelle reactie! :)
Moet de tapijtreiniger? Ik heb gelezen dat iedereen met APC reinigt?
En die extra tip snap ik niet goed :D je bedoeld dat er in het schooneatervak meer water in kan dan eigenlijk mag?

Nee, schoonmaakmiddel hoeft niet inderdaad,... Apc zou ook kunnen.

Uhm, er zijn mensen geweest, die gooiden heel het schooneatervak vol. En gaan door tot die dan leeg is, probleem echter. Het vuilwateremmertje is kleiner. Dus is er kans op overstroming van het vuilwater,... Kun je weer opnieuw beginnen,... Het hoeft niet zo te zijn natuurlijk, maar het ene neemt meer water op dan het andere,...

Vaak verhuurd, vaak vermeld bij verhuur, bij terugkomst toch maar terug klagen. Mensen kunnen echt hardhoors zijn,...

Je kan beter even bij de Karwei binnenwandelen! Veel voordeliger dan rechtstreeks bij Boels te huren. Voor 4 uur betaal je €17. Klein mondstuk kost je €3,60. Afkoop schade is vrijwillig overigens. Voor een hele dag betaal je niet erg veel meer.

Gewoon lekker met APC doen. Werkt erg goed. Ik vernevel altijd voorafwat APC 1:10 over het te reinigen oppervlak en borstel het zacht in. Daarna met de extractor eroverheen en gewoon niet contstant blijven sproeien met de extractor zelf anders wordt het echt te nat.

Kan je dat voor het buitenland huren? Want ik ben van België, er is wel een Karwei net over de grens (20 min rijden voor mij)

4 uren zit je al snel aan vind ik,.. Kun je niet tegen werken. Daarbij vind ik dat duur. Ook wordt het verhuurgebeuren van karwei maar 1x in de maand nagelopen of schoongemaakt door de shop in shop afdeling van Boels. Voor service en informatie lekker links laten liggen,....

kans dus groot aanwezig, dat het smerig is of half stuk,.. En toch wordt het maar gewoon doorverhuurd,.... En de medewerkers van de bewuste bouwmarkten altijd ook maar klagen, dat een en ander half werkt,.... Er worden nog altijd vaak boetes verstuurd vanuit boels naar betreffende bouwmarkten,...Heb het echt enorm vaak meegemaakt dat ze vanuit de bouwmarkt maar langs een boels filiaal gingen,... Ook heeft een bouwmarkt ook vaak maar 1 van alles wat ze als shop in shop verhuren,..

Werkt op zich prima. Heb in het verleden wel verschillende kwaliteiten mee gekregen, variërend van eigenlijk stuk (Daarna keurig omgeruild zonder kosten voor een goede) tot prima apparaat.

De fles tapijtreiniger zou ik mooi in het schap laten staan en gewoon APC gebruiken in een oplossing van 1:10 tot 1:5 afhankelijk van de vervuiling. Even insprayen en daarna met de extractor schoonspoelen en droogzuigen. Werkt minstens zo goed en vele malen goedkoper.

Even een domme vraag :D die APC 1:10 wat wil dat zeggen? moet er dan bv. bij 1 liter water 10cl APC?
En hoe vernevel je dat? gewoon in een plantenspuit op de zetels spuiten, even laten intrekken en dan gewoon met de extractor opzuigen?

Klopt! 1 deel APC en 10 delen water. Of sterker als de vervuiling ook sterker is. Bijvoorbeeld 1:5 zoals Thunderbird al aangeeft. Ik heb de verschillende verhouding in mooie Monello flessen zitten maar een plantenspuit zal ook wel werken. APC kan wel naderhand de sproeikop laten dichtslibben dus even naspoelen met water.

@jeroen
Hoezo duur? Jij had het over bedragen tussen €75-€100 voor een dag! Bij Karwei huur je nu €17 voor een dag. Een weekend €26 en een week voor €46. Nogal een verschil lijkt me.

Gister de voorstoelzittingen van de Ford Ka gedaan met de extractor, zaten vlekken op. APC 1:10 erop gespoten en daarna met schoongespoten / gezogen met de extractor.
Het viel mij reuze mee hoe nat het daarna bleef.
En vandaag de vloermat van de Ford bus gedaan. Mat is van rubber, APC erop even geborsteld en daarna met de extractor.
Helemaal schoon.

MazdaDave;n417760 zei:
@jeroen
Hoezo duur? Jij had het over bedragen tussen €75-€100 voor een dag! Bij Karwei huur je nu €17 voor een dag. Een weekend €26 en een week voor €46. Nogal een verschil lijkt me.

Verschil of niet, ik had het over een totaalbedrag incl borg!

Die borg rekent een karwei ook,..
van die borg wordt het uiteindelijke huurbdraf verrekend bij inleveren machine,...

Resterende borg wordt dan weer retour gegeven,....