• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Is dit wat een Nilfisk ?

VWFreak

Detailing trainee
1 mrt 2013
2
47
Goedendag

Mijn eerste post en meteen een vraag
En wel deze nilfisk-c-125-3-8-pad-hogedrukreiniger


1263857051555C125_3-8_PAD.jpg


Is dat wat ?
En de foamspuit wat erbij geleverd wordt werkt dat een beetje met de SSF wat je hier kunt bestellen ?

Dit zit er allemaal bij

Inhoud:
1 Nilfisk hogedrukreiniger C125.3
1 Spuitpistool G 3
1 Spuitlans
1 Hogedrukslang van 8 meter
1 Click & Clean vuilfrees (powerspeed)
1 Click & Clean tornado sproeier
1 Click & Clean schuimunit
 
Heb zelf een Karcher met haspel etc... Maar dit lijkt me een soort gelijke Dus niets mis mee ... Overigens , is een haspel wel erg makkelijk hoor. Staat ook veel beter in de garage. Liggen niet alle kabels als een spaghetti los op en om de hogedrukspuit
 
Ik heb dezelfde al ruim 2 jaar en moet zeggen perfect apparaat!:cool: Ook ruime garantie bij Nilfisk, ook niet onbelangrijk.
 
prima apparaat, foamlans van nilfisk (en alle andere merken HD) is troep. Lekker de Autobrite foamlans kopen
 
Fijne machine, ik heb het oude model, denk zo al een jaar of 3, zonder problemen, moet nu alleen hier en daar een nieuw rubbertje op enkele koppelingen, want de slang lekt een beetje.

Voor dat foamding hoef je hem niet te kopen idd, das niet de moeite.
 
Als ik snel ff kijk op "google" kost die Nilfisk +- 199 €...............dan raad ik je zeker aan om deze NIET te kopen maar ietsje meer uit tegeven aan een duurder/beter model van dit merk . (of langer wachten en sparen )

Waarom :

oprolsysteem + makkelijker opbergen
versterkte slang , lengte 10 meter : minder/nooit verzetten bij het rond je auto gaan en nooit last van vervelende "krullen" in de slang.
ietsje krachtiger , maar is bijzaak

Ik heb er zulke : E 145.2 xtra oid (2100 watt , 21 kg , is de enige van de E-treeks met zo'n slang )

E 145.2-10 PAD X-TRA is momenteel in de aanbieding (vvs) maar er zit iets bij twv +- 60 € , mits wat onderhandelen kan je die ook zonder dat extra spul kopen.....en dan kost ie +- 275 € (en moet je er de deur zelfs niet voor uit )

Moet niet , maar probeer anders ff 1 uit bij iemand die ook een versterkte (langere) slang heeft en oprolsysteem.
 
In de startpost staat 159,- en dat is een nette prijs.
Als je hem zonder alle toeters en bellen zoekt die je voor detailing toch niet gebruikt, word hij nog een stuk goedkoper..
 
grandscenicman;317703 zei:
Moet niet , maar probeer anders ff 1 uit bij iemand die ook een versterkte (langere) slang heeft en oprolsysteem.

Zo ver woon ik niet van hem vandaan in ieder geval, je bent altijd welkom.. Morgen heb ik mijn eerste (interieur) detail van het jaar... Ook van de VAAG Gruppe... :rules
 
Ik heb laatst dezelfde gekocht voor 100 euro. De plaatselijke doe het zelf zaak stopte met nilfisk in de winkel. Ze blijven wel nog dealer maar hebben geen show modellen en voorraad meer.
Tja voor dat geld kon ik hem niet laten staan. Het grote voordeel ten opzichte van karcher vond ik dat de pomp van alumininium is.
Maar het is wel jammer dat het foam hulpstuk niets is.
 
@ modjes: mocht deze goedbedoelde tip ongewenst commercieel zijn dan haal hem dan maar weg.

In de Makro folder die loopt van komende dinsdag 5 maart t/m 18 maart staat een Nilfisk met oprolbaar snoer. Er staat geen tekst bij maar zoals ik het kan zien is het een E 140.2. Voor de EUR 240,79 die je betaalt (incl BTW) heb je dan een machine met een metalen pomp. Wat er precies aan hulpstukken bijzit maakt de advertentie echter niet helemaal duidelijk.
De E 140.2 PAD heeft een terrasreiniger, een roterende wasborstel, en een rioolontstopper erbij, maar ik weet niet of die accessoires er bij de Makro aanbieding ook bij zitten. In de papieren folder staat hij op blz 47 en via the interwebs moet je in de non-food folder naar page 24.

@ Topicstarter VW Freak: het model wat jij noemt heeft wél een aluminium pomp, volgens mij.
 
Aangezien je voor service (ongeacht waar je koopt ), altijd bij VVS moet zijn zou ik eerst daar kijken.

Als ik op hun site kijk zie ik al HD's met oprolsysteem vanaf 169,- ( en dat is een stuk goedkoper dan 1-2 jaar geleden)