• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

J3roen's collectie

j3roen

Detailing addict
24 mei 2012
93
52
Toen ik vandaag bezig was om al mijn spullen in wat kleinere flacons te plaatsen, dacht ik misschien is het wel leuk om mijn collectie op de foto te zetten. Ik ben nu ongeveer een maand bezig met verzamelen en schrok van alle spullen :-" Mijn vriendin vond het ook wel tijd om alles georganiseerd op te bergen :klap :)

Ik heb helaas niet de luxe om aan huis te detailen maar het scheelt niet veel. Ongeveer 100 meter van mijn huis heb ik een drietal prive parkeer plaatsen (geen boxen) waarvan 2 binnen. Bovenin de garage is een gedeelde ruimte waar water en stroom aanwezig is.

Omdat mijn verzameling in ongeveer een maand zo groot is geworden, en ik niet alles steeds mee kan nemen (auto vrije zone in principe), dacht ik slim te zijn door veel spul in kleinere flacons te doen en op die manier vrijwel alles beschikbaar te hebben en toch geen hernia te creeeren ;) Daaar was ik vandaag dus mee bezig toen ik dacht, laat ik het eens fotograferen.

Ik kwam op het idee omdat bij de kruidvat van die reisflacons te koop waren voor een hele nette prijs. Daar heb ik meteen 8 setjes van gekocht :p

Affijn, hier de foto's van 2012-06-28; ik ben van plan om regelmatig updates te plaatsen. Hoewel ik denk dat de collectie nu toch echt redelijk compleet is. Maar de verslaving is sterk aanwezig zoals jullie kunnen zien :schaam

Alle niet polijst / wax / borstel producten:

collectie-2012-06-28-1.jpg


Polijst spullen / MF (ik heb geloof ik teveel :)) / Pads etc.:

collectie-2012-06-28-2.jpg

(Mocht je je afvragen wat dat blauwe ding naast mijn pads is: Masking & Shield tape & Dispenser)

Zo ziet de Dodo tas er nu van boven uit; vrijwel alles wat ik belangrijk vind zit erin.

collectie-2012-06-28-3.jpg


Hier mijn verzamelbak van borstels / applicators etc. Als ik aan de slag ga neem ik mee wat ik nodig heb.

collectie-2012-06-28-4.jpg


En dit kwam de postbode vanavond brengen, dit naar aanleiding van een topic wat ik eergisteren had gestart:

collectie-2012-06-28-5.jpg

(Als je rechts op de foto kijkt zie je toevallig een klein stukje canvas tas. Hier heb ik een vrijwel alle MF's inzitten. Handig mee te nemen, en wederom alles bij de hand)

Tot zover even :) Enige noemenswaardige wat er niet opstaat zijn de Hydro 7000 extractor en een Karcher 24.10 (als ik mij niet vergis).
Ik verwacht morgen nog een leuke bestelling, en dan ben ik wat mij betreft echt echt echt klaar (u huhhhhhh denken jullie als mede verslaafden :))

Ik "reserveer" alvast de volgende post, daar zal ik morgen even opschrijven wat je allemaal ziet / wat ik momenteel allemaal heb.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
*gereserveerd*

Helaas nog geen tijd gehad vooor het aanvullen! Vandaag de auto van mijn schoonouders aangepakt. Zit ongeveer 8 uur exterieur werk in tot nu toe. Heeeeel veel krassen, ruwe lak, 4 stukjes klei gebruikt. Te verzadigd met vuil (en stiekem 1 laten vallen)...

Jammer dat het ging regenen op het laatst, heb het niet kunnen afmaken.

Morgen weer even snel opnieuw wassen en dan in de white diamond getopt met coli 845. Ik zou eigenenlijk EXP wel willen gebruiken, maar te weinig tijd helaas. Hij moet morgen echt weer terug. En met 12-24 uur curen voordat de wax er over kan....

Daarna de trims met revive en hij is weer erg, erg netjes! Hopelijk genoeg foto's voor een showoff maar ik vrees van niet. Ik vergeet steeds tussen fotos maken.

De exp krijgt zijn tijd nog wel ;)

^

Verkeerde plek voor dit verhaaltje, maar het is iig de reden waarom het nog niet is aangevuld ;)
 
Flinke collectie! Lekker compleet ook lijkt me zo. Alles verdelen in kleinere flessen is geen gek idee. En handig om mee te nemen.