• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Jaccoh stelt zich voor

Jaccoh

Detailing rookie
28 mrt 2011
18
0
Hallo

Ik ben Jacco

Rij een Volkswagen Golf MK4

Kom hier via 't vw-forum

Heb wat spulletjes besteld vandaag en hoop hier een hoop te kunnen leren

Gr Jacco

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
img00318201103011627444.webp

Bedankt

daar twijfel ik ook zeker niet aan :)

Dit heb ik vandaag besteld bij Carclean.com

1 101232 Interieur borstel - Paardenhaar
1 101624 Liquid Leather Conditioner - 250ml
1 101623 Liquid Leather Gentle Cleaner - 250ml
1 100094 Gold Class High Tech Applicator Pad (Soft Foam) - 2 Pack
1 100067 Hot Rims All Wheel Cleaner - 710 ml
1 100084 NXT Generation Glass Cleaner - 710 ml
1 101144 NXT Generation Wash & Wax Kit
1 101424 California Gold Clay Bar Paint Saving System (kit)
1 100582 Microfiber Applicator Pads - 2st.
1 100907 Waffle Weave Drying Towel - 60x90cm

Jullie ook allemaal ervaring met deze spulletjes?

Gr Jacco

Ziet er netjes uit met die body kit! , een dankbaar kleurtje heeft hij ook wel :ja. betreft de poets spulletjes die je besteld hebt daar ga je veel plezier aan beleven. :-d

Rick de groot zei:
Ziet er netjes uit met die body kit! , een dankbaar kleurtje heeft hij ook wel :ja. betreft de poets spulletjes die je besteld hebt daar ga je veel plezier aan beleven. :-d

Bedankt man!

Hij is blauw op kenteken.

Ik heb een topic gestart m.b.t een paar vragen.

Misschien dat iemand mij kan helpen?

https://forum.Carclean.com/threads/hoe-pas-ik-deze-producten-toe-gliptone-hot-rims-wheel-cleaner-nxt-glass-cleaner-en-nxt-kit.7150/

Welkom! Veel leren gaat hier al rap. Ik zit hier zelf nog maar kort, maar je leert hier snel door veel te lezen. Je portemonnee raakt al even snel leeg als je enthousiast wordt is mijn ervaring. Ik zie dat je wel een tire applicator besteld hebt, maar volgens mij zie ik geen tire dressing of iets dergelijks. Moet je dat niet meebestellen ook?

Jesco zei:
Welkom! Veel leren gaat hier al rap. Ik zit hier zelf nog maar kort, maar je leert hier snel door veel te lezen. Je portemonnee raakt al even snel leeg als je enthousiast wordt is mijn ervaring. Ik zie dat je wel een tire applicator besteld hebt, maar volgens mij zie ik geen tire dressing of iets dergelijks. Moet je dat niet meebestellen ook?

Geen idee? Wat is een tire applicator

Excuses ik zat ff verkeerd te lezen in je bestellijst, mijn fout. Tire applicator is een soort sponsje waarmee je een glansmiddel op je banden kan aanbrengen, om ze weer te laten glimmen of mooi zwart te krijgen, zoals deze: https://www.Carclean.com/product/Meguiars/Tyre_Dressing_Applicator_Pad_X3090_100831

Welkom,

Maar pas op hier.
Ik ben zelf ook nog niet lang aktief op dit forum, maar door de vele verhalen ga je steeds meer bestellen:lol
Vandaag mijn DAP900 besteld.

Ook ik zit in jouw omgeving ;-)

Robbedoes zei:
Welkom,

Maar pas op hier.
Ik ben zelf ook nog niet lang aktief op dit forum, maar door de vele verhalen ga je steeds meer bestellen:lol
Vandaag mijn DAP900 besteld.

Ook ik zit in jouw omgeving ;-)

Misschien dat ik je nog wel eens spot dan ;)
Wat voor auto heb je?