• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Jacob Priem

jacob priem

Detailing rookie
26 jan 2013
6
0
Heb een vraag over het polijsten van velgen, maar zal mij eerst hier maar even netjes (kort) voorstellen ;)

Wel al diverse keren op het forum gezocht naar informatie, nooit echt de moeite genomen om een account aan te maken. Vanzelfsprekend ook de nodige spulletjes van Carclean staan om voor het wagenpark te zorgen.

Ik ben 35 jaar oud en al enige jaren "besmet" met het Renault virus, verplaats mij op dit moment met de volgende Renault's

Dagelijks vervoer :

img1014dq.webp

Daarnaast al een jaar of 4 een 5 GT Turbo uit 1987 :

img1666ph.webp

5gtturbo.webp

Daarnaast sinds eind 2011 ook nog een 5 Alpine Turbo uit 1984 :

img2244yq.webp

Voor de 5AT heb ik een "nieuw" setje velgen gekocht, zit even met een vraag inzake het polijsten. Zal die in het daarvoor bestemde topic plaatsen.

Welkom en mooie wagens, nostalgie :love .
Ikzelf heb ooit nog met de Clio williams gereden, wel de 1.8 16v uitvoering.

Bedankt iedereen !!

De 5 GTT en de AT zijn voor mij ook droomauto's uit mijn jeugd, ben dus ook erg blij dat ik ze heb staan. Moet wel toegeven dat ik al een aantal keren discussies heb gehad met mensen die niet kunnen begrijpen dat ik in de zomer de RS in het weekend laat staan om de GTT of de AT te pakken voor mijn "plezierritjes" hahaha

@denjos : dat was dan een clio 1.8 16v en geen Williams. De Williams was er namelijk alleen maar in een 2.0 16v

@Clio13 : inderdaad, die staat al in mijn agenda. Weet alleen nog niet met welk speelgoed... ;-)

Ja maar deze had wel volledig de brede body van de williams maar met zilveren wielen ipv goud.
En deze was ook in dat donkere blauw.
Daarom dat ik dit zo beschreef.:-b

Een GT Turbo op "grijs kenteken"... Ik kwam ze vroeger geregeld tegen. Nu zie je ze echt nooit meer. Hou ze in ere! :-)^